petek, 16. marec 2012

Tudi v oddaji Dobro jutro bodo govorili o zakisanosti

Pred nekaj minutami je naše poslovne prostore zapustila ekipa iz RTV, ki je posnela prispevek o zakisanosti in glivicah. Pred kamere sta stopila igralka Lara Jankovič in moj mož, Dominik Golenhofen. Oba sta bila izredno simpatična, tako da bo prispevek poučen in zanimiv. Gospa Jankovič si je merila zakisnost in rezultati so bili zelo zanimivi. Kaj menite, ima glivice, ali ne?

Ekipa oddaje Dobro jutro se je odločila, da bom jaz o zakisanosti govorila kar v studiu. Vse bo potekalo v živo, v ponedeljek zjutraj. Voditeljica bo Zvezdana Mlakar. Pred mojim nastopom bodo zavrteli posneti prispevek z današnjega snemanja, potem pa se bom z gospo Mlakar pogovarjala o zakisanosti. Kolikor vem, bodo povabili tudi gledalce, da po telefonu postavijo vprašanja. Uf, me je kar malo strah.

Če boste oddajo zamudili, si jo lahko poiščete v spletnem arhivu RTV Slovenije.

O zakisanosti piše tudi Ruth Podgornik Reš - fantastične fotografije je naredila! Z njenega bloga sem prekopirala del prispevka:

V skrbi za zdravje


Včeraj sem imela na svetovanju prijateljico, ki je rekla, da bo šla v tujino na hormonske teste. 
Vsem, ki ne veste - iz Avite vam lahko poleg bazičnih in drugih zadev v kuverti pošljejo vse potrebno za hormonski test, vi po navodilih zberete slino in jo pošljete v nemški laboratorij.
Izvidi pridejo hitro.

Številni tarnate nad pomladansko utrujenostjo. Kaj pa če ste le malce zakisani?
Če vam bazični prašek, tako kot meni, ni okusen, ga zaužijte v kombinaciji s sokom.

Hvala, Ruth za priporočila in zaupanje!

1 komentar:

  1. Bomo gledali in poslušali. Mislimo na vas, da ne bo treme.

    OdgovoriIzbriši