ponedeljek, 19. marec 2012

Zakisanost na RTV in bazična čistilna pena

Kot sem ugotovila tik pred začetkom snemanja, je bila tema oddaje pri Zvezdani Mlakar črevesje in ne zakisanost. Naredili so ambiciozni načrt, kako v nekaj minutah povedati VSE o črevesju, glivicah in zakisanosti. Seveda se ni čisto izšlo, je pa to bil dober začetek za ozaveščanje ljudi. Oddajo si lahko ogledate v arhivu RTV na tej povezavi; z Dominikom prideva na vrsto od 20 minute naprej.

Z gospodom, ki je za mano govoril o ajurvedi in črevesju sva spregovorila nekaj stavkov. Povedal mi je, da me pozna in celo bere moj blog. Vauuu! Glede na znanje, ki ga kažem preko bloga, je pričakoval dosti starejšo osebo. Čisto sem se raztopila in mu povedala, da sem stara, samo zaradi šminke izgledam mlajša. Nekateri res ne znamo sprejemati komplimentov ...

Zdravnico, ki je pred mano govorila o programu Svit, sem pa za kosilo srečala v Platani, kamor že nekaj mesecev nisem šla. Saj vem, Slovenija je ena velika vas in vsi se poznamo, vendar sem vedno znova presenečena nad tem "naključnim vaškim" mreženjem.

V maskirnici so med pred snemanje znova pošteno našminkali. Več plasti pudra in šminke sem si hitro in učinkovito odstranila s Čistilno peno Lubana, ki ima bazični pH 7,6.
Premišljeno izbrane surovine za čiščenje preprečujejo mašenje lojnic in odstranjujejo ogrce. Berberin deluje antibakterijsko, zato dobrodejno vpliva na kožo. Čistilna pena diskretno diši po vrtnicah, harmonizira in sprošča vse čute.

Peno nanesemo na obraz, jo hitro in nežno razporedimo po koži in temeljito speremo z vodo. Nego zaključimo s tonikom in/ali negovalno kremo. Več o izdelku ...


Ni komentarjev:

Objavite komentar