Letos sem od slovenskega lastnika apartmaja izvedela, da si booking vzame 15% provizije, on pa plača še davke, zato mu ostane malo več kot 80% zneska. Malo? Veliko? Opozorila sem ga, da tudi njemu booking nudi določeno stopnjo varnosti (ob rezervaciji moraš pustiti številko kreditne kartice in podatke). Poleg tega lahko apartma najdejo vsi na svetu in takšna reklama pač nekaj stane.
Ko sem iskala apartma za poletni dopust v Dalmaciji ali Črni gori, sem opazila, da je ponudba na booking-u bolj skromna. Takšen način posredovanja se na jugu še ni uveljavil, poleg tega morajo biti lastniki, ki želijo oglaševati na portalu, tudi računalniško pismeni. Ali pa nekomu plačati, da to za njih počne in se ažurno odziva.
Zato sem apartma na Murterju poiskala preko lokalne agencije. Po končanem dopustu sem razmišljala o razlikah med obema možnostma. V principu ne bi smelo biti razlik, a ne? Pa so bile.
Apartmaji na spletni strani agencije so bili dosti slabše predstavljeni kot pri booking-u. V agencijo sem morala večkrat poslati dodatna vprašanja o apartmajih, ki so me zanimali. Tudi glede razpoložljivosti je bilo treba počakati vsaj pol dneva ali več.
Bila je še ena, najpomembnejša razlika: pri predstavitvi apartmajev ni bilo ocen in pripomb strank. Če bi bile, potem bi o najinem apartmaju napisali:
Razgiban tloris in pogled na tri strani neba, velika, dobro opremljena kuhinja s pokvarjenim hladilnikom, krasen razgled na Kornate z lepe terase, vendar z obrabljenim vrtnim pohištvom. Cel apartma že dolgo ni bil dobro pospravljen in očiščen, lončnice so zanemarjene in prašne. Za takšno ceno bi lahko vsaj v spalnicah montirali mrežo proti komarjem. Ocena: 2/5. Priporočilo: ne.
Seveda sem za naslednji dopust zopet uporabila booking.
Pogled na desno s terase ...
... pogled naravnost (iz kuhinje) ...
... in pogled na levo. Pihala je močna burja, zato je smreka ukrivljena.