četrtek, 15. marec 2012

Vretje v črevesju

Zjutraj sem se zbudila s čudnim klokotanjem v črevesju. Najprej nisem vedela, kaj je, potem pa sem hitro ugotovila - v zadnjih dneh sem jedla preveč surove hrane in v črevesju je začelo vreti.

To vretje je podobno kot vretje vina. Nastanejo različni škodljivi plini, ki jih morajo jetra nevtralizirati, drugače bi umrli. Pline izločimo še z vetrovi in blatom. Tudi po vonju blata lahko ugotovimo, ali v črevesju vre ali gnije. Pri vretju blato smrdi po kislem, saj nastane predvsem zaradi uživanja ogljikovih hidratov in surove hrane.

Surova hrana sama po sebi ni problematična, če je v telesu vse v redu. Pri meni očitno ni, zato težave. Zelo verjetno mi primanjkuje encimskih prebavnih sokov in koristnih črevesnih bakterij, kar je značilen pojav za pomlad. Moje telo se še ni prebudilo iz zimskega spanca, zato bom morala surovo hrano dodajati počasi.

Pri vretju in gnitju zelo pomagajo probotiki (Bactoflor 10/20) in encimi (Zelena papaja).

Ni komentarjev:

Objavite komentar