četrtek, 16. junij 2011

Delo: Generacija Y in feng shui

O generaciji Y sem doslej napisala tole:

http://helena-golenhofen.blogspot.com/2011/06/zivljenje-pisani-miks.html
in
http://helena-golenhofen.blogspot.com/2011/06/delo-na-pomoc-prihaja-generacija-y.html

Preberite si oba članka, da boste lažje razumeli tale prispevek.

Približno na sredini seminarja o vodenju generacije Y sem začela iz možgančkov dobivati zanimive impulze. Takšne, feng-shuijevske. Te lastnosti, ki so značilne za generacijo Y, spadajo v element ogenj (delovanje na vse strani, srčnost, čustvenost, sebičnost). Bi lahko tudi druge generacije uvrstila v elemente?

Tradicionalisti so kovina, jasno. Baby-boom so voda (povezana je s spolnostjo in raziskovanjem "globin"). Kaj pa moja generacija, smo les? Ja, seveda!

Tako dobimo naslednjo shemo:
  • tradicionalisti  - kovina
  • Baby-boom - voda
  • generacija X - les
  • generacija Y - ogenj
  • generacija Z - zemlja
Genialno! Nisem genialna jaz, ampak feng shui!! Tudi na seminarju o motiviranju zaposlenih sem pri eni takšni shemi o vrednotah uporabila feng shui oziroma kitajsko astrologijo. Feng shui je zakon!!!

Ker zelo dobro poznam elemente, predvsem pa njihove medsebojne odnose, mi je s to razdelitvijo postalo vse jasno. Kmalu bo tudi vam, ko si bomo ogledali nekaj primerov:

1. Odnos Baby-boom in generacija Y

V zasebnem in poslovnem življenju opažam, da se ti dve generaciji zelo dobro razumeta. Tudi udeleženci na seminarju so poročali, da je harmonija med BB in Y večja, kot med X in Y. Če uporabimo feng shui je jasno, zakaj: BB je voda, ki gasi ogenj (generacijoY).

Mojo generacijo Y izčrpavajo, saj ogenj za svoj obstoj potrebuje les. Jaz ga nimam prav veliko, zato mi Y gredo na živce. Ampak, šla sem na seminar, spoznala "sovražnika" in sedaj sem pripravljena!

Zanimiv je tudi odnos tradicionalistov in Y - kot opažam, se še bolje razumejo kot z BB in sicer zato, ker Y (ogenj) nadzira tradicionaliste (kovino).

2. Generacija Y in odnos do bogastva (materialnega, nematerialnega)

Če generacijo Y spravimo v shemo kitajskega horoskopa, potem imajo v področju bogastvo element kovina. Ipsiolonom denar veliko pomeni, lahko pa živijo tudi skromno, če bi to bilo potrebno (dokler imajo starše in stare starše, jim ni treba). Moj nasvet: tudi če bi radi v službi vsak mesec povišico, jim je ni potrebno dati. Kovina je povezana s pravičnostjo (npr. sodišče) in diplomacijo, odbiranjem, sortiranjem in jasnostjo. To je čarobna formula, kako se z njimi pogovarjati o denarju.

V področju kariera je element zemlja, ki zbira energijo (iz različnih virov jo vleče nase). Na delovno mesto bi Y bili radi sprejeti veličastno, kot kralji, ki so si tudi domišljali, da se vse vrti okrog njih. Zanimivo je, da Y zelo zanima, kako je urejeno njihovo delovno mesto - zdaj vem, zakaj: element zemlja je povezan z bliščem in bogastvom. Ker so na delovnem mestu sami, brez staršev, morajo priti do energije na drug način ... Z zemljo je povezana tudi harmonijo, zato si želijo okolje brez konfliktov. Ja, dragi moji, na delovnem mestu pa res ni nobenih konfliktov, sploh ne.

Kontrola in samokontrola je v elementu voda: na ipsilone se ne splača trdo pritiskati, ampak jih na mehki način preplaviti, zaobiti,  kot to naredi voda.

Se nadaljuje ...

2 komentarja:

  1. Hello Helena,

    this is really interesting. In Feng Shui we have the trinity concept which makes up the 3 fundamental pillars of our lives.

    One of it is the "human luck" which is all about our own effords we put into daily life. I think the social behaviour of each generation has a strong impact on our perception and is closely connected to our "human luck" potential. :)
    Thanks for sharing this with us.

    xxx

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za komentar, R.! Ti si še razširila mojo tezo in res - na koncu moramo vsi ljudje sobivati med zemljo in nebom.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši