ponedeljek, 6. junij 2011

Življenje: Pisani miks

V soboto sem si čistila jetra. Postopek verjetno že vsi poznate, če ne, si ga preberite: čiščenje jeter.

V nedeljo sem bila tako utrujena, kot da bi me celo noč "obdeloval" valjar. Kar je dokaz, da so se jetra pospešeno čistila. Tudi spala sem slabo in komaj čakala, da grem zjutraj na stranišče in se znebim "kamenčkov". Ni jih bilo veliko, zato bom čiščenje čez dva tedna ponovila.

Včasih se kamenčki samo pomaknejo po jetrnih kapilarah in jih šele z drugim čiščenjem spravimo ven. Sem pa ugotovila, da je pitje grenke soli bolj "prijetno", če mi napitek pripravi moj mož. To teorijo sem seveda želela potrditi tudi pri mešanici olja in grenivkinega soka - in, uspelo je, teorija drži, brozga je kar sama stekla po grlu ...

Kot ste opazili, sem kar malo zanemarjala blog. Bila pa sem na seminarju o generaciji Y. Vsem ga priporočam, osvojeno znanje vam ne bo koristilo samo pri pri vodenju, ampak tudi zasebno. Ker sem našla vzporednice med različnimi generacijami (sama spadam v X) in feng shuijem, bom o tem še pisala.

Rožice rastejo, da je veselje. Zaenkrat se pojavljajo predvsem uši, vsi ostali škodljivci pa čakajo na lepše vreme. Vlažno, ne prevroče vreme je idealno za kosjo družino, ker je črvov v izobilju. Le koliko mladičkov imamo?

3 komentarji:

  1. Ta generacija X,Y,Z tudi mene zanima. Tudi s feng shujem bomo vplivali na naše otroke. Napišite to. Za tiste, ki to ne vedo. Meni to deluje. Učilnico malo prilagodim našim potrebam in izboljšave (znanje in vedenje)so tu....

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne dobim tega vašega prispevka za čiščenje jeter.
    Kje je to?

    OdgovoriIzbriši
  3. Navodila za čiščenje jeter:

    http://www.avita-katalog.si/index.php?nid=120

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši