ponedeljek, 15. maj 2017

Počasno rojstvo

Počasi, počasi se "rojeva" prenova naše spletne trgovine Avita. Najprej sem mislila, da bo to "pasja" nosečnost (2 meseca), zdaj pa je bolj podobna "slonji" (22 mesecev) ... Ampak, počasnost se je tokrat zelo splačala, saj končno vem, kaj mi je všeč. Vsebinsko in marketinško smo stran hitro postavili, zapletlo pa se je pri oblikovanju.

Vsi, ki ste že delali spletno stran, poznate vprašanje, ki ga vam hitro postavijo izdelovalci spletne strani: katera stran vam je všeč? To je, seveda, najhitrejši način kako izvedeti, kaj si naročnik želi. Ni pa nujno tudi najboljši. Kaj, če naročnik napačno razmišlja in mu je všeč tisto, kar ni skladno s podjetjem, dejavnostjo, strankami in z njim samim?

Kljub temu, da sem pregledala najmanj 150 strani, ki prodajajo podobne izdelke kot mi (prehranska dopolnila), mi nobena ni bila všeč. Vsaj ne dovolj, da bi jo dala kot izhodišče. Glede na feng shui in dosedanje izkušnje sem izdelovalcem sicer opisala, kakšen vtis naj daje stran (bolj yin, kot yang), dala sem tudi smernice glede barv.

Prvi osnutki niso bili pravi. Vrtala sem dalje, iskala navdih ... končno je prišel in sedaj lahko začnemo. Nikoli mi ni bil všeč čredni nagon, zato bo spletna anti-trendovska. Ampak, so me opozorili v Optiweb, ker tako počasi delamo (haha), se zopet pojavljajo trendi v smeri mehkobe in senčenja in ne (popolne) prečiščenosti.

Komaj čakam, da bom videla končni izdelek. Jutri bova z oblikovalko na polno delali in ni vrag, da ne bi nastalo nekaj lepega.


Ne, v novi Aviti ne bodo takšne barve ... 

Ni komentarjev:

Objavite komentar