petek, 19. maj 2017

Eurosong - pomemben je tajming

Ta teden, v sredo, se je ON odločil, da bo pokosil travo. Košnja trave je po novem njegova skrb in tega sem neznansko vesela. Košnje ni veliko, vendar dovolj, da se malo razmigaš in spotiš. Meni sprehajanje s kosilnico ni težko, ni mi pa v veliko veselje.

Po končani košnji se je ON zadovoljen usedel na vrtni stol, da se bo malo ohladil in užival v pogledu na pokošeno travo. Ko sem prišla do njega in mu ponudila pivo, se mu je nasmeh razpotegnil od enega do drugega ušesa. Tudi zato, ker sem imela v hladilniku pet različnih piv iz mikro pivovarn, ki so po okusu res nekaj posebnega.

Povedal mi je, da si je, ko je pospravljal kosilnico, močno zaželel piva. V mojem hladilniku ga ponavadi ni, zato se je že sprijaznil z vodo. Moja ponudba je bila zato toliko več vredna, ker je prišla ob pravem trenutku.


Kakšno zvezo ima ta zgodba z Eurosongom?

Slovenskega predizbora za Eurosong (EMA) nisem spremljala po televiziji, sem pa obe skladbi slišala dan kasneje na radiu. Verjamem, da sta brata v BQL simpatična in nadarjena, vendar nista zapela evrovizijske skladbe. V primerjavi z Omarjem sta bila slabša v vseh kategorijah, zato se mi je zdela odločitev, da nas zastopa Omar, pravilna.

Nastop Omarja na preizboru v Kijevu sem si ogledala in moram reči, da je bil dober. Odlično je zapel skladbo in upam si trditi, da je v Sloveniji malo pevcev, ki bi jo znali zapeti bolje. Tudi sama skladba je zelo primerna za takšne nastope. Omar ima karizmo, mogoče je malo pretirano koketiral s kamero - ampak, na odru je bil sam, brez drugih vizualnih efektov.

Zakaj se ni uvrstil v finale? Ker je bila skladba neprimerna za leto 2017 - napačen tajmimg. Z njo bi zmagal pred petimi ali desetimi leti, ne pa letos. Mogoče bi zmagal čez pet let, ne pa v letu 2017, ker takšne skladbe letos pač niso popularne. Vseeno nam bo ostala všečna popevka, ki jo bomo radi poslušali in si zapeli refren On My Way.

Dileme o "pravilnem" trenutku pa imamo vsi, vsak dan, večkrat.

Ni komentarjev:

Objavite komentar