ponedeljek, 9. marec 2015

Tako se eni pogovarjamo na fb

Ker ste tako pohvalili mojo iskrenost in humornost na blogu, objavljam pogovor s facebooka, ki je pravkar potekal med mano in lastnikom psičke Daše. Daša je nekaj dni pri meni na počitnicah, ker je lastnik na okrevanju. Iz teksta se vidi, da je rahlo razdražen, saj je njegova ljubica Daša pri meni ... Jaz sem pa razdražena, ker ... kar tako, ženske ne potrebujemo razloga!!!

  • ONIn zakaj nista prišle?


  • Helena Golenhofen
    Helena Golenhofen
    Ker sva šli na kosilo v drugo smer, potem pa še v mesto. Samo da veš, tvoj pes me ima vedno bolj rad. Zelo rad.
  • ON:
    saj vem da te ima rada, ljubezen gre skozi želodec
    In glede na to kako dobro kuhaš bi morala biti nasploh zelo ljubljena
  • Helena Golenhofen
    Helena Golenhofen
    čisto moško razmišljanje ... kaj pa božanje, igranje, vzgajanje, lepotičenje ... to je za ženske še bolj pomembno, kot pa hrana
  • ON:
    hotel sem reč da bi moral moški v vrsti stat pred tvojimi vrati
    A si že kdaj pekla rdečo peso?
  • Helena Golenhofen
    Helena Golenhofen
    napiši mi priporočilo ...
    nehaj me dražiti z rdečo peso, ker si mi že najmanj 3 x obljubil, da mi jo boš spekel
    poleg tega ne kuham za vsakega, najprej si mora zaslužiti
    poleg tega moške zanima dober seks, potem hrana
    hrano lahko dobi tudi pri mamici

1 komentar: