četrtek, 12. marec 2015

Postajam hribovska koza?

Pravkar sem si ogledala posnetek dokumentarca Krog, ki so ga na TV Slo 2 vrteli včeraj. Dober dokumentarec, čeprav je tisti, v katerem nastopa Ruth, še boljši. Original je le original ... sorry Miha.

Sem pa sem med gledanjem dokumentarca tudi pošteno jokala. Pa ne, ker bi se mi Miha tako smilil; on je progo pretekel zelo suvereno. Jokala sem se takrat, ko se je na ekranu pojavila Ruth - kar je bilo večkrat. Verjetno se neznansko zabava, ko nas gleda od tam zgoraj, kako obujamo spomine in jo še vedno zelo, zelo pogrešamo.

Imam pa druge, malo večje skrbi: postajam v kitajskem letu koze gorska koza? Ali natančneje povedano - hribovska koza???

V zadnjih petih dneh sem osvojila dva hriba - ha, kako dobro se sliši! V nedeljo najprej Mrzlico, danes pa Limbarsko goro. Obakrat me je spremljala Daša, privoščili pa sva si tudi vodiča, ki naju je zelo razvajal, predvsem pa pazil, da nisva zašli ... po kakšni bližnjici ...


Daša počiva na Limbarski gori

Če se bo kdo od bralcev bloga muzal nad mojimi (višinskimi) podvigi, se naj spomni, da se v mojih žilah pretaka kri prleško-prekmurskih prednikov. Zato so moje nogice ustvarjene za hojo okrog Panonskega morja in na bližnjo vzpetino, ne pa za hribe in gore.


Ni dvoma o tem, kateri čevlji ... ehmmm copati so moji, a ne?

Dašine nogice pa očitno niso od muh, danes se je na vrhu Limbarske gore hotela še igrati in poditi za priboljški. Ko tole pišem, me bolijo mišice na nogah, ampak samo malo, toliko, da jih čutim. Kako je z Dašo, ne vem, ker sem jo danes popoldne oddala lastniku. Kako je bila srečna! Potem pa želela, da grem z njo in preživim nekaj dni v njenem "brlogu", kjer bi z mano delila priboljške in s skrbnim lizanjem skrbela za mojo higieno. Ni kaj, punca zna dajati in vrniti usluge.


Daša se je po izletu najprej malo posladkala z oreški in rozinami ...


... potem pa se takole nastavila toplemu murgelskemu soncu.

Kako pa na vas vpliva leto ovce/gorske koze?

8 komentarjev:

  1. Ruth s svojo karizmo je bila ena in edina. Očara še danes, ko jo vidiš na ekranu... prav presune te, ko to začutiš in se tega zaveš.

    Ste videla, Miha pa nobenih težav z žulji na nogah! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Miha je imel začetne težave, potem pa zelo dobro odtekel preostanek proge. Res ni imel nobenih žuljev?

      Izbriši
    2. Tega zares ne vem, če jih ni imel, pokazano ni bilo, ker Ruthine noge so bile pa uboge za pogledati... Zato je velikokrat tekla tudi bosa. Pa ne samo zaradi žuljev, še za užitek :). Moram kar tole zraven prilepiti... http://m.delo.si/zgodbe/nedeljskobranje/tale-je-pa-res-ultra.html

      Izbriši
  2. Ja, tudi jaz jo zelo pogrešam. A se spomnite s kakšnimi lepimi slikicami nas je razvajala vsako jutro??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je, Ruth je na svojem blogu objavljala lepe slikice, da smo bili vsi zakompleksani. Kaj vse je zmogla!

      Izbriši
  3. Spomini so kot nekakšen zaklad... Tako topla objava!
    In ščepec zabavna... Krasen izlet sta imeli! Kar se pa 'čevljev' tiče... pa bodo že tapravi, ko treba. Ne dvomim. Dosti bolje v supergah na hrib kot imeti nove tekaške v omari.
    Še na veliko razgledov!
    p.s. leto koze... zastavljam si le kratkoročne načrte in imam občutek, da lažje diham.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No, tile moji športni copati imajo goretex membrano in dober profil, saj so namenjeni zimskim tekačem in za neutrjen teren. Prvič sem jih obula za ta namen in odlično so se odrezali.

      Izbriši
  4. Potem pa so sploh super! Le pot pod noge :) Ujemite svoj dan!

    OdgovoriIzbriši