nedelja, 12. maj 2013

Rožice v Citroenu

Moj včerajšnji obisk v vrtnariji je bil kratek, ampak uspešen. Imela sem manj kot eno uro časa, da si zamislim in naberem rožice za devet loncev. Na tiste pred hišo sem pozabila, zato bom morala še enkrat v Podvin. Pa zemlje mi je zmanjkalo ... saj si lahko predstavljate, kako "trpim" ...

V vrtnariji so bile rožice v rastlinjaku, kam pa naj z njimi doma? Odločila sem se, da jih pustim kar v avtomobilu, ki je parkiran na ulici. Upam, da občutljivke kot je batata (sladki krompir) ne bodo zamerile in bodo junaško preživele improviziran rastlinjak.

Letos sem se odločila za bolj tvegane rastline kot je milijon zvončkov in koralna fuksija. Eni radi dobijo pršice, ali jih uniči gniloba, na drugih pa se zelo rade naselijo bele mušice. Ostalih rožic pa se bodo lotile striglice in kobilice ...


Improviziran rastlinjak v Citroenu ...
 
V vrtnariji se pozna, da ni Ruth. Občuti in vidi se, da ni njene ekstravagance, tistega ščepca popra, ki jo je ločeval od drugih.


5 komentarjev:

  1. Veliko veselja z rožicami želim.A brez Ruth to ni to!
    lp
    Jelka

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz sem letos ob zasaditvi razmišljala, kako bi to kombinirala Ruth...
    Koralna fuksija ljubi sonce. Zato bo z njo manj nevšečnosti, če bo na soncu. Milijon zvončki so občutljivi glede zalivanja. Naj raje malo ovenejo, kot da so preveč zaliti. Meni zelo lepo uspevajo na dopoldanskem soncu, zaščiteni pred dežjem. Vedno preverim, če je zemlja žejna, predno jih znova zalijem. Takoj ko se pojavijo uši, jih pošpricam s Plantello Kenyatox verde. Postopek obvezno ponovim čez kakšen dan.
    Dobra ideja to z rastlinjakom. :)))
    Lep pozdrav, Darinka

    OdgovoriIzbriši
  3. Darinka, hvala za dodatne nasvete. Za lepe milijonske zvončke pa je kakšno sezono potrebno malo sreče ...

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  4. Helena,
    svetujem vam, da krompir batata (svetlo zelen)posadite na vrt kot na primer paradičnik ali navadni krompir. Oktobra ga skopljete in gomolje pojeste. To je sladki krompir, z nižjim glikemičnim indeksom, je priporočljiv za sladkorne bolnike, ne zakisa, pa še dober je pečen, božanski. Jaz ga komaj čakam, da obrodi. Lansko leto je bil zelo lep, gomolje je naredil globoko v zemljo, tako da ga je bilo treba res kar globoko skopati. Je kot podolgovata rdeča pesa, skrivljen in kot rečeno, pečen božanski.

    Lp, Mateja

    OdgovoriIzbriši
  5. @Mateja: zelo zanimiv in uporaben komentar. Vedno sem mislila, da batata, ki ga sadimo med rožice, ni uporaben za kulinarične namene. Sladki krompir veliko jedo v Ameriki, jaz sem ga prvič jedla na karibskem otoku Nevis. Skupaj z ribo, pečeno na žaru, je zelo okusen. In bolj zdrav, kot naš krompir.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši