četrtek, 16. maj 2013

Angelina Jolie - brez dojk

De denar in slava ljudi ne naredita srečnih, je že dolgo znano. Da pa jih tudi ne naredita bolj pametnih, nisem vedela. To je dokazala Angelina Jolie, ko si je v preventivne namene dala odstraniti dojke.

Ne razumem je kot ženska, saj so prsi bistveni del naše ženskosti. Jih kar prostovoljno "izgubiti", se mi zdi izdaja ženskih genov.

Ne razumem je kot strokovnjakinja za zdrav način življenja. Zakaj se proti visoki verjetnosti, da bo dobila raka, ne bori z zdravim življenjskim slogom? Z zdravo prehrano, dovolj spanca, manj stresnim poklicem?


Kako bi reagirali, če bi dobili raka? Razmislite že sedaj, ker vam takrat možgani ne bodo funkcionirali!

Ne razumem je kot laični terapevt, saj nima nikakršne garancije, da zaradi odstranitve dojk ne bo zbolela za rakom.

Ne razumem je kot človek - kaj je s tem svojim ukrepom sporočila vsem svojim oboževalcem? Se tako rešujejo problemi? Kako naj bo v bodoče še verodostojna?

Angelina Jolie je v mojih očeh postala sebična in egocentrična zvezdnica z visokim deležem funkcionalne neodraslosti. Ta delež se bo zvišal, ko si bo dala preventivno odstraniti še jajčnike ...

P.S.
Ne razumem je kot lastnica spletne trgovine Avita - zakaj preventivno ne jemlje npr. Zeolita, encimov Enzymatin, Kolidnih mineralov, probiotikov Bactoflor ... si očisti jetra, gre na kolonsko hidroterapijo ...

15 komentarjev:

  1. Ja, tudi jaz sem takoj pomislila na vse to - kakšne neumne odločitve sprejema denar! Noro!

    OdgovoriIzbriši
  2. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  3. @Ana: Vaš komentar sem zbrisala, ker lahko na MOJEM blogu pišete negativne komentarje samo takrat, ko je o vas toliko znano, kot o meni. V vašem blogovskem profilu nisem našla nobenih podatkov, zato cenzura.

    OdgovoriIzbriši
  4. Po moje si jih ni odstranila čisto. Dala si je vsadke, kar pa je, po moje, še večja bedarija. Kakorkoli, tudi jaz se ne strinjam z njenim sporočilom. Raje bi kaj naredila za preventivo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Nič hudega, VAŠ blog in VAŠE mnenje! Se pa človek vpraša o vašem spoštovanju mnenj in dejanj, ki se ne skladajo z vašim. Tukaj gre za moje mnenje in tudi dejanje Angeline Jolie. Nekateri pač bolj zaupajo klasični medicini. Sicer pa, kako veste da se poleg klasične medicine ne poslužuje tudi drugih metod? Kakor sem rekla, VAŠ blog, VAŠE mnenje

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz pa mislim, da takrat, ko se znajdeš v takšnem položaju, kot se je Angelina, iščeš takšno rešitev, ki bo zate samega najbolj ugodna in v katero najbolj verjameš. Verjetno se je tudi ona seznanila z večimi možnostmi in se odločila za tisto, ki ji najbolj zaupa.
    Če bi se znašla v njeni koži, bi se verjetno odločila isto, ker ne verjamem, da je vse v zdravi prehrani, raznih praških in dodatkih.

    OdgovoriIzbriši
  7. @Ana: o negativnih komentarjih (gre predvsem za način komuniciranja, ne za nasprotna mnenja) sem se pogovarjala z drugimi blogerji. Bili smo si enotni, da nam takšnih komentarjev ni potrebno tolerirati, kljub javnosti bloga. Neka blogerka je rekla, da je blog kot njena dnevna soba, kjer obiskovalcem tudi ne bi dovolila, da se do nje (gostiteljice) grdo obnašajo. Kje je meja oz. kakšna so pravila, pa določa vsak bloger sam.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  8. Pomoje javnosti sploh ni seznanila z vsemi podatki, sam si mislim, da si je dala odstranit dojki potem, ko so že našli kako rakasto celico. Sicer pa nikoli ne veš.

    Lp
    Aleš

    OdgovoriIzbriši
  9. Zanimiva tematika za debato. Sama sem pristaš pozitivnih mislih in ne preveč konvencionalnih načinov zdravljenja. Zadnjih pet let nisem dala nobenega zdravila v svoje telo razen dveh aspirinov in menim, da pozitivne afirmacije lahko marsikaj pozdravijo. Vedno iščem razloge za bolezen, zato tudi optimistično menim, da je rak ozdravljiv.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tema za debato.Tema v razmislek.
    Jelka

    OdgovoriIzbriši
  11. Vse je v genih. Nisem tako prepričana, da je vse v zdravi prehrani. Tudi ni nobene garancije, da tisti, ki uživajo vse mogoče pripravke, ne bodo zboleli za rakom.

    lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Ko sem se sama odločala za gensko analizo, so me opozorili, da se naši geni spreminjajo. Ne more biti vse samo v genih. Škoda je, ker Angelina Jolie ne pove, kako se bo proti višji verjetnosti, da dobi raka, še borila.

    Takšne debate pa so samo koristne, ker si lahko s pomočjo različnih mnenj naredimo načrt zase - kako bomo ukrepali, da ne bomo dobili raka.

    Statistično gledano, ga bo dobil vsak tretji ali četrtki, ki tole bere.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  13. V informacijo še mnenje Savine o posegu Angeline:
    http://us6.campaign-archive2.com/?u=d212f12189a8eb1c3b6d5e89e&id=6d706361bf&e=1549afdd7b

    Lep pozdrav,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  14. Najprej drage moje ženske, ki vas imam zelo rad, skenslajte vso škodljivo parfumerijo, ličila in deodorante v katerih so taki strupi, da si mislit ne morete. Potem pa skenslajte še kako belo moko, pa boste imele 20% manj raka kot sedaj. Pa modrčke s kostjo tudi zamenjajte z modrčki brez kosti. Res je da se genetika organizma spreminja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Boštjan, hvala za vaše moško mnenje o tej temi. Nič nimam za dodati ...

      LP
      Helena

      Izbriši