torek, 12. marec 2013

Knjiga o feng shuiju

Ne, dragi moji, nisem vas pozabila, samo toliko se mi dogaja, da ne utegnem vsega. Na mizi se mi nabirajo listki z idejami, gledališki listi, spominske kartice, zapiski iz predavanj ... Vse bom uporabila za pisanje bloga, brez skrbi, in vas poskušala poučevati, zabavati, vzpodbujati.

Hitim na predavanje o feng shuiju. Ja, tokrat bom v vlogi poslušalca, ker bo predavala Špela Kryžanowski. Pred leti, ko je začela pisati magisterij o feng shuiju, se mi je oglasila in vprašala par stvari. Zdaj je izdala debelo knjigo o feng shuiju, povzetek njene magistrske naloge, kot sama pravi. Vem, koliko dela je potrebno vložiti v takšen projekt, zato jo lahko samo pohvalim.

Pismenki za feng shui, ki pomenita veter in voda (qi pride z vetrom in se ustavi ob vodi ...)

Vendar je njena knjiga točno takšna, kot je sama nikoli ne bi želela napisati. Evo, to je že nekaj, da veš, česar ne bi. Ko bom izvedela, kaj bi, se bom lotila pisanja "svoje" knjige o feng shuiju. Naj vas pomirim, da se meglice v moji glavi že jasnijo ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar