četrtek, 14. marec 2013

Kaj horoskop pravi o Alenki Bratušek

Končno sem naredila horoskop naše (zelo verjetno) prve mandatarke. Hej, saj je res bil čas, da eni uspe. In horoskop pravi, da bi lahko bila gospa Bratušek kar dobra vodja vlade.

Prvo, kar sem opazila, je, da je rojena 1970. To je generacija energijsko posebno močnih ljudi, saj jih opisuje kua število 9-9 (dvojno kua število iz imperialnega feng shuija). Devetica je najmočnejša energija, sicer statična (kovina yang), vendar izredno močna.

Tudi njen kitajski horoskop je obetaven: ima močan oseben element kovina yang - zopet, kot pri kua številu. V feng shuiju ravno politiko in še bolj diplomacijo prištevamo v element kovina. Torej bo znala biti diplomatska, vendar trda in odločna. Brez skrbi, tudi kovinsko ostra bo znala biti, tako z besedami, kot dejanji. Naj v zanimivost povem, da je tudi nemška kanclerka kovina yang. O, sedaj sem se spomnila, tudi Margaret Thatcher je kovina yang v osebnem elementu.

Foto: pozitivnaslovenija.si
Za ljudi, ki so kovina, je značilen konzervativnejši slog obnašanja in oblačenja. Tradicija jim je tudi zelo pomembna.

Kovinska energija ima zunaj trdo lupino, notri pa je mehka, kar očitno potrebujejo vse uspešne političarke. Alenka Bratušek se bo morala paziti navideznih prijateljev - posluša naj tudi tiste, ki ji ne govorijo samo lepih stvari. Na žalost nimam ure rojstva, zato ne vem, koliko samokontrole ima (v to področje spada tudi častihlepnost, vrlina, ki jo mora imeti vsak dober politik). Dobra novica: ne zanima je neprimerno zaslužen denar (na udoben način, s krajo, špekulacijami ali dedovanjem), kar je po horoskopi Jankovića in Janše prava osvežitev.

V horoskopu ima dvakrat zvestega psa in plašnega zajca. Svetovala bi ji, naj si okrog sebe nabere čim več žensk, ker ji bodo bolj koristile, kot moški sodelavci. Tako, sedaj pa moramo samo počakati in pogledati, kako se bo obnesla v praksi - upam, da ve, v kaj se podaja.

5 komentarjev:

  1. Tudi Ema Kurent je na svojem fb profilu komentirala prihod Bratuškove na čelo vlade. Se zavedam, da uporabljata drugačne horoskope, vendar komentirata isto 'realnost', zato se mi je zdelo vmesno priložiti Emin pogled: 'Na koncu lanskega leta nisem verjela, da bo oblast padla. Bila sem naivna, mislila sem, da bo ostalo pri protestih, da bo Slovenija pač šla skozi težko leto, ki bo - kot kaže - najtežje v zadnjih mesecih leta. Zdaj pa me je prihodnosti postalo naravnost strah. Nič več se mi ne zdi nemogoče.
    Zaprisegla je (nanašajoč se na Bratuškovo)ob času retrogradnega Merkurja in Saturna, v času, ko se zapira kvadrat pr. Jupitra na Plutona v karti Slovenije. Če bi bila to karta človeka, bi kazala na bankrot. Jasno je, da ta vlada dolgo ne more zdržati, saj že s prvimi potezami kliče po novih protestih. Slovenija se mi zdi kot ena težka bolnica, ki ji ni več pomoči.'

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, zaradi prenagljenosti sem priložila 'napačen' citat. Nameravala sem namreč priložiti tega, ki se bolj dotika Alenkinega horoskopa v povezavi z mandatarstvom. Še enkrat torej, Ema Kurent je na fb profilu zapisala: 'Živi bili pa vidjeli, pravijo, meni kot astrologinji se zdi prej da Bratuškova polaga - metaforično rečeno - glavo na tnalo. Kakšno zanimivo naključje, spet, da ima gospa Sonce na 10 Ovna, Janković pa na 10 Kozoroga. Obe stopinji sta letos "kritični", ker prvo prehaja Uran, drugo Pluton, planeta, ki sta že nekaj časa (in še bosta skozi 2013 in 2014) v mundanem kvadratu. Oba poosebljata krizo, ki se poglablja, zato ne more ostati dolgo na oblasti ne en ne druga. Njen rok trajanja ocenjujem na manj kot 10 mesecev, največ do začetka decembra 2013, koliko je to sorazmerno z dolžino njenega krila, pa ne vem ;)'

    OdgovoriIzbriši
  3. Prehod Urana preko natalnega Sonca ne prinaša tragedij, ampak nove začetke - in vsak začetek je dober. Bratuškovi se dogaja prav v skladu z astrološkimi energijami. In, pri hudiču, zakaj naj bi bil rok njene vloge premierke kratek? Kr neki!

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni se vse bolj zdi, da o tem, kako uspešen je politik, ne odločajo njegove sposobnosti, ampak "sreča in usoda" - koalicijski partnerji, sodelavci (kako ti v hrbet zabadajo nož), strici iz ozadja, časopisni uredniki, ljubice ali ljubimci ...

    Kot sem že večkrat povedala, podpiram vse ženske, ki se odločijo za politiko. Ni jim lahko! Vedno se morajo bolj dokazovati (tudi v Nemčiji sem to opazovala); če so odločne in uspešne, jih takoj označijo za možače.

    Dajmo, podprimo (vsaj mentalno) prvo žensko na tako visokem položaju in držimo ji pesti, da bo imela čim manj "sreče in usode".

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za odličen prispevek in vzpodbudne misli, ga. Helena.
    Lp, Darinka

    OdgovoriIzbriši