sreda, 6. marec 2013

Že štiri leta pišem blog!

Skoraj bi si pozabila čestitati: pred natanko štirimi leti sem začela pisati ta blog. Ne bom navajala statistike, vendar sem bila kar pridna, predvsem pa vztrajna in dosledna. Ja, pisanje bloga ima lahko tudi takšne "posledice", izboljšalo pa se je tudi pisno izražanje in opažanje življenja okrog sebe. Še bolj zabavno je branje starih prispevkov in čudenje: "a, to sem napisala, tam sem bila, to sem doživela?"


Vse najboljše, blog Osebno in zasebno!

Še preden sem začela pisati blog, sem vedela, kaj želim. Zato tudi takšno ime bloga: Osebno in zasebno. Ker do svojih intimnih kotičkov malokoga spustim, sem se že z naslovom želela prisiliti, da bom pokazala tudi nekaj svojega zasebnega življenja in osebnih razmišljanj. Kako mi uspeva, boste prisodili vi, dragi bralci foruma.

Želje in cilji za naprej so: redno pisanje na blogu in čim več zanimivih člankov, ki nas bodo čim bolj bogatili.

9 komentarjev:

  1. Kako ti uspeva? Super! Blog spremljam in redno preberem vsak članek že skoraj od začetka, saj je nastal dobre pol leta kot moj!
    Vse najboljše tudi z moje strani in še mnogo takšnih dobrih objav kot do sedaj. Ali pa še več. Vse bomo prebrali - z veseljem.
    LP, Vanja

    OdgovoriIzbriši
  2. @Vanja: Uspeva mi s pridnostjo in vztrajnostjo. Ne, v bistvu je najpomembnejše veselje do pisanja in deljenja misli z drugimi. Tvoj blog je tudi lep in zanimiv, fotografije prav tako. Bravo!

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  3. Helena, čestitke tudi z moje strani!
    Le še tako naprej, ste zanimivi, četudi včasih s čisto svojimi pogledi in idejami :))).

    Vse dobro,

    Lidija

    OdgovoriIzbriši
  4. ...in ker imaš tako super blog in ker ga zelo rada prebiram in ker ima okroglo obletnico, ti podarjam nagrado Liebster award. LP, Vanja

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam, Helena! Eden mojih najbolj priljubljenih blogov, ki mu sledim že zelo dolgo. Zanj sem zvedela na Ruthini strani. Res veliko zanimivega branja in koristnih nasvetov. Srečno pot v peto leto!
    Darinka

    OdgovoriIzbriši
  6. Ojoj, drage moje, najlepša hvala za komplimente. Za peto obletnico pa bo zanesljivo nekaj bolj slovesnega!

    Danes sem opazila, da imam Ruthino številko še vedno shranjeno v mobilniku. Naj ostane nekaj časa še tam - o, kako jo pogrešam! In kmalu pride pomlad, ko me bodo rožice še bolj spominjale, da je ni.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  7. Malce sem na hitrco pobrskala po blogu in ugotovila...da nič ne vem o tem, kar bi MORALA vedeti. Sem pa ugotovila, da sva se na nek posreden način,mogoče, spoznali že pred najinim sobotnim srečanjem. Bereš Frišno, Frišna je moja frendica in jaz sem Vivi, ki jo občasno omenja.
    Lepo te je bilo spoznati in definitivno se bom še ustavila na tvojem blogu.
    Lep dan
    Vesna

    OdgovoriIzbriši
  8. @Vesna - Vivi: oj, kako je Slovenija majhna ... Upam, da se kmalu srečava s fotoaparati! Če boš imela kakšen dober foto - ulov, se javi.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi jaz sem za ta blog zvedela na Ruthini strani,preberem vsak članek.Vse dobro še naprej tudi z moje strani.
    lp
    Jelka

    OdgovoriIzbriši