ponedeljek, 28. junij 2010

Življenje: Feng shui in sindikati v Emporiumu

Med nakupovanjem v Emporiumu sem srečala dve (meni) znani osebi: gospo L, s katero smo lani načrtovali hišo po feng shuiju in Janeza Posedija, vodja pogajalske skupine za sindikat javnega sektorja.

Hiša že stoji oziroma družina že en mesec živi v njej. Gospa L. me ni upala povabiti na obisk, ker niso upoštevali mojega (=feng shui) predloga za fasado ... Drugače pa se fantastično počutijo, hiša je krasna in po njihovem dopustu lahko pridem na obisk.

Seveda tudi mene zanima, kakšno hišo smo naredili. Novogradnje so moji sanjski projekti, saj lahko pokažem vso svoje znanje. Res je, da je pri načrtovanju nove hiše veliko možnosti za ustvarjanje, vendar samo teoretično. Praktično pa hitro naletimo na omejitve in tam se lahko izkažem (z dobrim arhitektom ob strani).

Trenutno načrtujemo štiri nove hiše in vsaka je zgodba zase. Res uživam!

Janeza Posedija poznam iz študentskih časov in skoraj bi postal moj sorodnik. Seveda ga še vedno kličem Jani in še vedno mi je všeč njegovo humorno izražanje. V Emporium je prišel bolj po naključju, saj so zaprli njegove priljubljene trgovine v drugih delih hale. Ne vem, ali je kaj kupil, iskal je nekaj za obleči.

Seveda sem ga takoj podražila, ali išče rdečo kravato za pogajanja, pa me je takoj popravil, da takrat ne nosi kravat.

Kot lastnica podjetja sem avtomatično na drugi strani sindikalne pogajalske mize. Janija si nikakor ne bi želela za nasprotnika, ker je retorično spreten, vzdržljiv in pameten. Škoda, da nisva imela več časa za klepet, zaneljivo bi mi znal povedati veliko zanimivega.

Nikoli nisem bila v sindikatu, nimam pa nič proti njim. Zame bodo sindikati javnega sektorja postali dosti bolj verodostojni, ko se bodo začeli pogovarjati o merjenju delovne učinkovitosti. Jesen bo zelo zanimiva in prav rada bi bila majhna muha na mizi med Janijem, Štrukljem in ministrico Irmo.

Hm, mogoče pa bi me povabil zraven, če bi mu pomagala pri izbiri primerne (power) srajce. Ne, ne pride v poštev, vedno držim z ženskami!

Ni komentarjev:

Objavite komentar