nedelja, 21. februar 2010

Fotografija: Reportaža iz sončnega Tivolija

Današnja nedelja je bila najprej delovna, potem pa malo manj, saj me bolijo roke od treninga. Ne, nič še ne povem, kaj počnem, ni pa pilates.

Kljub temu, da vam vsaj enkrat na mesec "težim" s pospravljanjem in sortiranjem, ker potem energija boljše kroži, vam tudi v februarju ne bom prizanesla. Kmalu bo pomlad in čas je za generalno čiščenje. Ni potrebno vsega narediti naenkrat, lahko postopoma. Bo pa čiščenje enostavnejše, če boste prej sortirali stvari. Kot sem že večkrat povedala: sobo po sobo.

Že objavljeni prispevki o čiščenju in sortiranju:

Znebimo se stare energije
Intervju: o čiščenju

Ko sem končala s pranjem, pospravljanjem ter sortiranjem posteljnine, sem se odpravila v Tivoli. Bilo je izredno toplo in modro nebo nas je naredilo skoraj evforične. Ne pozabite, vse se dogaja v Ljubljani, kjer je bilo letošnjo zimo veliko oblačnih in meglenih dni!

Slikovno poročilo je takšno:

Pred blokom sem našla živalske sledi - je bil volk ali tiger?

Brez komentarja ... Izgleda čisto ženski avto.

Umetnina na začetku Tivolija




Kočno sta se pasja prijatelja lahko naigrala

Zimske radosti za najmlajše


Tivolske veverice so znane po svoji iznajdljivosti. Hrano vzamejo tudi iz roke.

Fotografska razstava






Najbolj znani slovenski mladenič






Sončni žarki so me napolnili z energijo za dober začetek tedna.

1 komentar:

  1. Spoštovana,
    zelo zanimiv način fotografiranja imate,
    res lepe fotke!

    Pozdrav, A

    OdgovoriIzbriši