četrtek, 25. februar 2010

Rožice: Težave z rastnimi hormoni in načrtovanje

Včeraj sem prvič začutila, kako se v meni prebuja želja po načrtovanju zasaditev. Verjetno je to bilo zaradi sonca, ki nas ta teden že tretjič greje in veseli.

Rastni hormoni se pač aktivirajo šele pri določenih temperaturah. Vsaka rastlina ima svojo temperaturo, kdaj se začnejo tvoriti hormoni, zato tudi različno brstijo.

V feng shuiju zato pravimo, da je potrebno vodo (zima - element voda) segreti. Šele takrat začne element les delovati.

Na svetovanju ta teden je bila stranka užaljena, ker ji nisem želela povedati svojih rojstnih podatkov oz. kaj sem po horoskopu. Povedala sem ji samo, da je moj horoskop kompliciran. Na blogu vam zaupam veliko osebnih in zasebnih stvari. Med drugim veste, da v svojem horoskopu potrebujem element les. Zato se vsako leto zgodaj spomladi odpravim za en teden na "topel" dopust in s tem poskrbim, da se energija lesa (v meni) čim hitreje aktivira.

V bistvu je vse skupaj zelo zanimivo: ko se grejem na soncu (element ogenj) se aktivira element les. Čeprav vemo, da ogenj porablja (izčrpava) element les. Ampak, ne pozabimo v katerem letnem času smo! Še vedno je zima, kjer vlada element voda. Samo zaradi močne vode si les lahko privošči ogenj, drugače ne.

Tako, zdaj vam je jasno, kdaj bom začela načrtovati letošnje zasaditve: ko pridem z dopusta, prej ne bo dovolj rastnih hormonov.

Bo letos rešitev element ogenj?

Lansko leto sem želela narediti špartanske zasaditve. Ni mi uspelo. Če malo bolje razmislim, je bila moja ideja že v naprej obsojena na neuspeh. Lansko leto smo imeli leto vola (zemlja), pa še deblo je bilo zemlja. Kot vemo iz opisa elementa zemlja, je ta rada baročna, razkošna, zbirateljska. Moj šibek les proti dvojni zemlji - nisem mogla zmagati.

Letos je že bolje: tiger spada v element les, deblo je kovina, ki je tipičen špartanski element (odbira, dela red). Mogoče mi bo letos uspelo. Problem je samo naslednji: ker sta les in kovina v konfliktu, bi za mirovnika potrebovala element voda. Veste koliko rožic ima temno modri cvet? Skoraj nobena!

No, o tem problemu bom razmišljala no sončku, se pa mi že svita, kako ga bom rešila.

Še to: ko govorim o deblih, mislim na izraze iz feng shuija, ne na drevesa. Poznamo namreč 10 debel (5 elementov z dvema polarnostnima yin in yang) in 12 vej (12 živali).

Ni komentarjev:

Objavite komentar