petek, 1. maj 2009

Ordinacija: Bolj slaba asistentka, vendar s potencialom

Praznik dela sem začela tako kot se spodobi: obesila sem slovensko zastavo. Po zajtrku je sledila dolga bazična kopel, ki sem jo "preživela" ob branju fantastične knjige (Anthony Bourdain - Kuhinja: strogo zaupno, založba Vale-Novak). Tudi kosilo je bilo čisto po mojem okusu (solata, šparglji, meso, krompir). Ko smo se pogovarjali o različnih izletih, smo se odločili, da gremo v Murgle sadit rožice. Bilo je fantastično! Vreme čisto pravo, rožice hvaležne za odrešitev iz majhnih lončkov, vrt poln ptičkov.

Ta teden sem tri dni pomagala Dominiku v ordinaciji in praznik dela je imel zame dvojni pomen. Nisem ustvarjena za delo z veliko ljudmi, zato sem bila zelo utrujena; čeprav se mi zdi, da v utečeni potek dela vnesem malo sveže, dobre krvi. In vidim, kaj bi lahko še izboljšali. Če bi imeli več zaposlenih. Trenutno vsi delamo s 150% obremenitvijo, zato nimamo prav veliko manevrskega prostora za večje spremembe.

Vedno znova sem šokirana, ko slišim, kaj vse doživijo pacineti v našem zdravstvenem sistemu. Koliko nepotrebnih preiskav preživijo, da jim po letih iskanja povedo diagnozo. In potem? Imajo ime za svoje simptome, nekaj let jemljejo različna zdravila, njihovo zdravstveno stanje se pa ne izboljša.

Dominika (in ostale dobre terapevte) pa diagnoza skoraj nikoli ne zanima, saj z njo ne more ničesar početi. Išče vzroke za nastanek simptomov, da jih lahko začne zdraviti.

Trenutno je v ordinaciji in pri svetovanju po telefonu najaktualnejše čiščenje jeter. Z veliko pacienti sem se pogovarjala o raku, predvsem o preventivi. To je res zanimiva tema. Kljub temu, da je zelo velika možnost, da bomo zboleli za rakom (približno 1:4), vsi mislimo, da bodo raka dobili drugi, ne mi. Vedno, ko smo organizirali predavanje o preventivi ali oglaševali knjigo o 3E programu in laneno olje, ni bilo odziva. Glavo v pesek in počakajmo, kaj bo ...

Vendar bi se morali že sedaj pozanimati o različnih metodah zdravljenja, kakšne so možnosti za preživetje pri kemoterapiji in obsevanju ali pri alternativnih metodah zdravljenju raka. Ko bomo enkrat dobili diagnozo, ne bomo več mogli racionalno odločati o načinu zdravljenja. In prepustili se bomo utečeni rutini na onkologiji, kjer so pa naše možnosti za ozdravitev zelo majhne.

Moj načrt je takšen: vzela bom 50.000 EUR kredita, potem pa odšla na eno izmed klinik, kjer zdravljenje raka poteka celostno in so možnosti za ozdravitve zelo dobre. Seveda pa poskušam že sedaj veliko narediti, da sploh ne bom zbolela.

Pomembnejše teme v ordinaciji so še vedno glivice, alergije in težke kovine. Kako logično je vse skupaj, ko povežeš posamezne simptome. In enostavno za pozdraviti. Zato imamo v naši ordinaciji kar dobre rezultate pri zdravljenju, lahko pa bi bili še boljši, če nam ne bi bilo potrebno paziti na denar. Lahko bi naredili dodatne preiskave, priporočali še več različnih terapij - zdravljenje bi bilo intenzivneje in enostavneje.

Zato sem prav ponosna na naše paciente, ki sodelujejo pri terapiji in zato ozdravijo. Le tako naprej, mi vas bomo še naprej podpirali.

Ni komentarjev:

Objavite komentar