ponedeljek, 27. april 2009

Zdravje: Zeolit - vulkanski prah krepi imunski sistem

Uf, kako delovni so bili prazniki! Z mojim dragim sva bila pridna, pa še v hobijih sva uživala. Jaz med rožicami in knjigami, on pa - ja, ne smem vam povedati, ker tega ne želi.

Vas zanima, zakaj imam toliko energije?

Predvsem je to prehrana s čim manj ogljikovih hidratov (ki hranijo glivice, le-te pa povzročajo same težave, predvsem pa utrujenost) in zeolit (vulkanski prah). Ter veliko, veliko čiste vode.Ste ga že videli v naši spletni trgovni Avita? Dosti premalo priporočamo ta izdelek, pa je tako učinkovit. Po treh, štirih dneh začutiš, koliko več energije dobivaš. Prvo sem mislila, da samo jaz tako reagiram, potem pa so mi o tem efektu poročali tudi drugi.

Zeolit je nepogrešljiv pri alternativnem zdravljenju raka, ker razstruplja, pa še krepi imunski sistem. Pa tudi pri splošni utrujenosti in preobremenjenosti ga je priporočljivo jemati. Jaz sem ga jemala cel april in to preventivno, saj sem vedela, da bo mesec zelo deloven. Niti en dan nisem bila bolna in počutila sem se super.

Še enkrat sem prebrala današnji zapis in me kar malo moti, da zveni tako marketinško. Vendar ne znam drugače napisati; to so pač moje izkušnje z zeolitom, ki je eden od mojih favoritov v spletni trgovini. Kateri so še drugi? Bom povedala naslednjič, zdaj grem spat.

4 komentarji:

  1. Ali lahko napišete koliko tega se jemlje na dan? Hvala. In same pohvale za vaš blog.

    OdgovoriIzbriši
  2. Če si finančno lahko privoščite in če želite najhitrejši učinek, potem vam priporočam 3 x 1 čajno žličko na dan.

    Hvala za pohvale.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  3. Za vse, ki ste slišali za zeolit in bi ga radi poskusili, bi rada povedala, da je super, super stvar. Jaz sem ga prvič poskusila leta 2005, ko so ga še proizvajali na Hrvaškem. Takrat sem bila zelo izčrpana saj sem imela težave s spanjem. Že po prvem tednu uživanja zeolita sem se nenadoma začela počutiti dobro. Celo razpoloženje se mi je izboljšalo in nenadoma sem imela veliko energije. Poskusila sem mnoge dodatke k prehrani, ampak zeolit spada na 1. mesto. Vsem, ki bi radi okrepili imunski sistem in precistili telo ga mocno priporočam. Ne bo vam žal.
    Lep pozdrav, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  4. Pravkar sem izbrisala komentar gospe Majde o tem, kako je njeni hčerki zeolit pomagal pri odpravi aken. Besedilo sem zbrisala zato, ker je v njem omenjala prodajalca zeolita, ki ga ne poznam. Na svojem blogu želim bralcem nuditi samo preverjene in verodostojne informacije. Ker vem, kako velike so razlike med posameznimi zeoliti, ki se prodajajo, sem previdna in zadržana pri delanju reklame za nekoga drugega. Da ne bo nepotrebnega razburjanja, naj takoj napišem, da je blok moj osebni spletni dnevnik, kjer sama odločam, kaj bo objavljeno. Hvala za razumevanje.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši