petek, 23. september 2016

Adijo, retrogradni Merkur!

Pa smo se ga znebili - retrogradnega Merkurja, namreč. Kot vedno, si me je privoščil na vseh področjih. Ampak, odkar sem lani izvedela, zakaj me trikrat na leto nekaj tednov "meče" in boli, sem na retrogradni Merkur vedno bolje pripravljena. Pa se dajeva, kdo bo koga.

Septembrski retrogradni Merkur je bil predvsem v znamenju čistk za nazaj. Odjavila sem kar nekaj e-novic, na katere sem se prijavila, ali pa celo ne. Odjavila sem tudi dve reviji, ker me že nekaj časa nista več razveseljevali. Bom poiskala nove, saj še vedno rada berem.

Naredila sem red med knjigami, prečistila stara e-sporočila, posvetila sem se tudi načrtom za naprej. Največji projekt bo generalna prenova spletne trgovine Avita. Zelo se veselim in komaj čakam, da bo (predvidevam) enkrat februarja zagledala luč sveta.


Do naslednjega retrogradnega Merkurja imam še nekaj časa ... (19. 12. 2016 - 8. 1. 2017)

Drugače pa še vedno raziskujem nadledvično žleze, hormone in mitohondrije, pa tudi hipersenzibilnost. Uf, kakšna zanimiva tematika je to!

1 komentar:

  1. Ah, Merkur... mislim, da bom do decembra pripravila vsa novoletna darilca in pozornosti. Za vsak slučaj:)
    Uživajte v branju in raziskovanju.

    OdgovoriIzbriši