ponedeljek, 19. september 2016

Je vaš partner hipersenzibilen?

Kako uživam v raziskovanju novih življenjskih področij! Tema, o kateri trenutno veliko berem, je hipersenzibilnost. Še pred nekaj meseci nisem vedela, kaj to je. Potem pa je prišel trenutek resnice, ko sem s pomočjo testa izvedela, da sem hipersenzibilna.

Ko sem se definirala kot hipersenzibilna in prebrala nekaj več o tem, je sledila čisto normalna reakcija, kot pri vseh: oddahnila sem si. Zdaj vem, da nas je več in zakaj sem takšna kot sem. Od 10 do celo 20% naj bi bilo hipesrsenzibilnih ljudi.

Vodilna nemška strokovnjakinja (avtorica knjig, svetovalka, trenerka) na tem področju je Anne Heintze, ki je (seveda) tudi sama hipersenzibilna in močno introvertirana. Pardon, bila je močno introvertirana, sedaj je zmerno introvertirana.

Zelo zanimiva ženske je Anne, ki je zamenjala veliko služb in se 30-krat selila, mislim, da je bila 3-krat poročena. Nikar se ne čudite, vse to je značilno za hipersenzibilne.

Anne Heintze v svoji knjigi Außergewöhnlich normal (Nenavadno normalen) govori o senzibilnosti, senzitivnosti in nadarjenosti. Pri vseh dodajte pridevnik visoko (hiper), torej višje od povprečja.

Na srečo sem "samo" hipersenzibilna, obstajajo pa tudi ljudje, ki so kombinacija. Njim je šele težko! 


Kakšne so razlike med temi izrazi? 

Hipersenzibilen (HSB)

Vseh pet čutov je močneje izraženih (sluh, vid, okus, tip, voh), kar povzroča preobčutljivost na dražljaje. Ljudje, ki so HSB, zaznavajo in interpretirajo bolj fine informacije.

Hipersenzitiven (HST)

Čuti so lahko "normalni", imajo pa t.i. šesti in/ali sedmi čut. Zelo so empatični, tudi kot mediji, imajo slutnje, vizije. Za njih je samoumevno, da zaznavajo energije iz okolice; nekateri že v otroštvu, drugi šele v odrasli dobi.

Hipernadarjeni

Na enem ali več področjih so nadpovprečno talentirani, hitro dojemajo, razmišljajo, analizirajo.

Anne pravi, da je zelo pomembno, da se popredalčkamo, saj imajo vse skupine svoje potrebe. Tako morajo HSB razumeti občutljivost petih čutov, prilagoditi življenje in vključiti odmore. HST o svoji jasnovidnosti ne morejo govoriti s komerkoli, sprejeti morajo svoj dar, hkrati pa se zavedati, da ne čutijo vedno pravilno (govori o dnevni in ne-dnevni jasnovidnosti).

Kar me je najbolj presenetilo: 

V ljubezni si hipersenzibilni lahko poiščejo sebi podobnega partnerja, ali pa "normalneža". Vsaka kombinacija ima svoje prednosti in slabosti. Če imamo več zvez, si HSB in normalneži sledijo izmenoma. Če je bil bivši partner HSB, je aktualen zelo verjetno "normalen".

Malo sem pobrskala po spominu in res je bilo tako - sledili so si kot 1 0 1 0 v dvojiškem sistemu. Kako je bilo pri vas?

Ni komentarjev:

Objavite komentar