sobota, 6. februar 2016

Kako izgubiti 2,4 kg maščobne mase

Na začetku in koncu sadno - zelenjavnega posta sem se izmerila, čeprav je bil moj primarni cilj razstrupljanje. Zanimivo je, da sem kar 6 cm izgubila okrog pasu - vsi vemo, da je tam najtežje shujšati. To pripisujem moji konstituciji (vedno se prej zredim na bokih in rokah, kot pa v pasu) in dobro razvitim trebušnim mišicam.

Izgubila sem tudi 2,4 kg maščobne mase, kar pomeni, da je telo porabilo 24.000 kcal. Tudi to je, baje, zelo dober rezultat, ki pove, da moj metabolizem še dobro dela. Ker sem med postom pridno pila (vodo in čaje), sem samo minimalno dehidrirala.

Danes sem testirala svoje stopalo z izletom okrog  Šmarjeških Toplic. Po dveh urah hoje sem ugotovila, da je stopalo skoraj zdravo, moja kondicija pa dobra, kljub postu.

Ko sem danes, po osmih dneh, prvič ugriznila v nekaj konkretnega, sem bila kar rahlo razočarana. Če več kot teden dni piješ samo vodo, so prvi grižljaji v jabolko veliko doživetje. Zopet okušaš nekaj drugega in ne  samo "prazne" vode. Pri postenju s sokovi pa so brbončice navajene na različne okuse sadja in zelenjave.

Je pa šok za telo dosti manjši in črevesje je manj občutljivo. Še nekaj me je presenetilo: takoj ko začutim, da je želodec poln, se lahko zaustavim in preneham jesti. Pri postenju z vodo je bilo to izredno težko, telo je kričalo po hrani. Veliko terapevtov pravi, da je postenje primerno samo za zdrave ali malo bolne ljudi, še posebej samo z vodo. Mogoče imajo prav. Postenje je bilo zame vedno nekaj preventivnega - nekaj, kar delam danes, da ne bom bolna kasneje.

Še nekaj fotografij:



Seveda, nedaleč od hotela Šmarješke Toplice je bazna postaja



Leske že močno cvetijo - sem se lahko testirala, ali sem na njih alergična. Nisem.  




Kako lepe so breze ...


Pot na Koglo je na enem delu kar strma, cela krožna pot traja 3 ure, zato sem jo prehodila samo delno.


Treba je priznati - Dolenjci imajo odličen smisel za humor!


Najprej sem fotografirala to zapuščeno hiško, nato pa na Google Zemljevidi našla, kaj je v njej: Motel Baraku - še ena dolenjska šala ...



V Šmarjeških Toplicah spodbujajo nordijsko hojo in izdali so zloženko z označenimi potmi. Slišala sem, da je pot do Otočca zelo prijetna. 

1 komentar:

  1. Zanimivo testiranje in krasni rezultati. Rada imam to 'mehko, z nizkim hribovjem vzvalovljeno pokrajino', kot ji pravijo.
    Ste pa karakter.... postopno... vse od hrane do gibanja... Občudujem!

    OdgovoriIzbriši