ponedeljek, 8. februar 2016

Detox v Šmarjeških Toplicah

Tako, od danes smo po vseh koledarjih v kitajskem letu ognjene opice. Ker ta blog piše "resna" feng shui svetovalka, ki upošteva da se kitajsko leto začne že 22. 12., smo se o pričakovanjih za 2016 podučili že decembra. Tudi največji skeptiki morajo priznati, da je letošnje leto drugačno od lanskega - seveda, ovce in opice se res ne da primerjati.

Današnji kulturni dan sem zelo nekulturno preživela doma. Prenovljena Narodna galerija bo morala počakati na lepše dneve. Ne vem zakaj, ampak muzeje in galerije vedno raje obiščem, ko ne dežuje. Tako lahko posedim na klopci pred vhodom, opazujem okolico in obiskovalce, ali pa si ogledam vrt, če ga muzej/galerija ima.

Vem, da sem že veliko napisala o sadno-zelenjavnem postu, ki sem ga "preživela". Ampak, zgodbo moram zaključiti: kje se je vse skupaj dogajalo. Tako je, nisem se postila doma, ampak v Šmarjeških Toplicah. Ste vedeli, da imajo tam Detox (razstrupljevalni) in SlimFit (shujševalni) program?

Verjetno ne, saj je 75% gostov, ki pridejo na ta program, Nizozemcev. Slovencev je zelo malo, sem izvedela; ko pa enkrat pridejo, postanejo "povratniki". Mislim, da sem tudi jaz postala ena izmed njih. Predvsem zato, ker se lahko postim že januarja ali februarja, in mi ni treba čakati na vroče dneve, da me med postom ne zebe.

Moja odločitev je bila zelo spontana in ni mi žal. Program je bogat, osebje prijetno, okolica lepa ... Zelo sem vesela, da so bili tudi rezultati medicinskih testov odlični: krvni sladkor, holesterol, EKG, obremenitveni test, BMI, maščobe. Seveda bi se dalo še marsikaj izboljšati, predvsem pri razstrupljevalnih organih so pri programu premalo pazljivi. Opazila sem, da večina gostov premalo pije (vode, seveda), premalo pozornosti posvečajo prebavi (ni klistiranja ali kolonske hidroterapije), o kontroli pH urina in zakisanosti telesa pa tako nihče ne ve.

Izvedela sem, da so v kuhinji v Šmarjeških Toplicah prenehali uporabljati glutamat - bil je skrit predvsem v predpripravljeni hrani oziroma dodatkih. Zelo pazijo pri nabavi in kupujejo lokalno. Takšne poteze so samo za pohvaliti. Tudi drugače so se v kuhinji zelo trudili, da bi ustregli željam gostov. Nizozemski "sotrpini" na SlimFit programu so hrano zelo pohvalili, da je okusna, raznolika in lepo aranžirana.


Sem pa se zelo zabavala, ko sem opazovala Hrvata na drugi strani jedilnice. Juhe, ker je bila zelenjavna, si ni dal niti prinesti, od predjedi in glavne jedi pa je pojedel samo beljakovine. Za njim je na krožniku ostala vsa tista čudovita zelenjava in solata. Po drugi strani je ves čas tožil, da mora jesti brez soli, ker ima previsok pritisk. In kako lepo je bilo na izletu, ko so obiskali kmečki turizem in jedli klobase ...

Zelo zanimive ljudi sem spoznala, tako da mi res ni bilo dolgčas. Privoščila sem si tri dodatne masaže in ugotovila, da zame ni boljše, kot je tajska z aromatičnim oljem. Ni mi več treba eksperimentirati in iskati, katera je prava. Vem. Ena maserka mi je povedala, da ima moja koža zelo dobro strukturo, veliko kolagena. Druga, da nimam celulita (to ne drži), tretja je bila navdušena nad ne-suhostjo moje kože. Za dobro sestavo kože je kriva genetika, manj celulita imam sigurno zato, ker pazim na zakisanost in pijel veliko vode, koža pa je vlažna, ker uporabljam hidratanten, bazičen Losjon za telo Lubana.

Glede na to, da sem prva dva dni imela vročino, da se nisem udeležila tretjine športnih aktivnosti, sem z rezultati posta izredno zadovoljna. Izgubiti 2,4 kg maščobe in 6 cm v pasu je odličen dosežek. Predvsem mi je všeč to, da doma z lahkoto nadaljujem z zelo zdravo prehrano. Trenutno sem na čisti sadno-zelenjavni prehrani, delam si smutije, solate in kuhane jedi. Bom videla, kdaj me bo zagrabila želja po ogljikovih hidratih ali mesu.

3 komentarji:

  1. Helena, tole se pa bere kot balzam za dušo in telo.
    Prijeten teden!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja res lepo napisano a nekateri zal nimamo dovolj casa (beri denarja) da bi sli v toplice zaradi posta.

    OdgovoriIzbriši
  3. Postenje je zdravo, a ne za vsakogar. Prijatelj je po tednu dni pristal na orgenci, zato ga več dni še nisem izvajala, saj sem starejša od vas, draga Helena. Meni, pri mojih letih, pomaga tedensko luna. Organizmu daš možnost, da predela hrano za nazaj, izgubiš približno kilogram in počutje je odlično - to pa je najpomembnejše.
    Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši