četrtek, 3. december 2015

Kaj loči srečne od nesrečnih ljudi

Včeraj je bil res dober dan. Dopoldne sem zelo efektivno delala, potem sem pojedla dobro kosilo s prijateljem in se pogovarjala o zelo zanimivih temah. Nato me je čakala bioresonančna terapija - pozitivno je to, da kljub bombardiranju mojega imunskega sistema z virusi herpesa še nisem dobila "ocvirka".

Po službi sem v trgovino vrnila neka oblačila, nato pa se "čisto slučajno" sprehodila mimo knjigarne - in kupila nekaj knjig. Same šund romane, tokrat. Hej, poleti in pozimi berem takšne knjige, spomladi in jeseni pa malo bolj resno literaturo. To je moj ritem.

Knjiga, ki jo berem, je fantastična. Prevod iz italijanščine in glavna tema je astrologija z zabavnimi ljubezenskimi dogodivščinami. Več ne povem ...


Verjamete v astrologijo?

Danes zjutraj, ko sem vstajala iz tople postelje, me je prešinilo: vem, kaj loči srečne od nesrečnih ljudi. Ja, vem. In trdno sem prepričana, da moja hipoteza drži. Srečni ljudje so HVALEŽNI! Hvaležni so za vse majhne in velike stvari v življenju. Vedo, da ni samoumevno, da si zdrav, srečen, ljubljen, velikodušen, aktiven ... Da ta samoumevnost ni samoumevna pri njih in drugih.

No, takšne so vsaj moje izkušnje. Če pomislim na vse nesrečne ljudi, ki sem jih spoznala, lahko rečem, da ne znajo biti hvaležni. Hlepijo po vznemirjenjih in užitkih, vse svoje dejavnosti podredijo temu. Ko pa dosežejo nekaj, kar jih osreči, pa v tem ne znajo uživati. Ali biti hvaležni, da so to sploh lahko dosegli.

Takoj stremijo po novem "zadetku", ki bo zapolnil praznino v njihovi notranjosti. Nisem se še odločila, ali takšne ljudi pomilujem, ali zaničujem.

Še enkrat sem prebrala, kar sem napisala. Uf, kako sem radikalna, analitična in trda. Vem, kaj se dogaja: že se čuti vpliv ognjene opice oziroma elementov ogenj in kovina, ki mu opica pripada. To bo še zanimivo v letu 2016!

Tako, sedaj pa grem pisat prispevek za Zarjo; želijo napoved za leto 2016 s stališča feng shuija.

9 komentarjev:

  1. Helena, kako vedno iz situacij 'privlečete' na plano zanimive teme.
    Biti hvaležen... za neskončno in nešteto stvari in reči...
    Zare ne poznam, a sem malce pobrskala in novo številko zagotovo kupim.
    Hvaležne dni želim:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zarja je naslednica revije Jana. Članek pa ne bo objavljen v naslednji številki, ker sem ga komaj danes oddala.

      Izbriši
    2. Helena, hvala! Bom počakala nanjo :).

      Izbriši
  2. Helena-tudi jaz zdaj berem knjigo Načrt za srečo - odlična knjiga, hvala za nasvet!
    Res se o hvaležnosti bolj malo sliši in pogovarja, še manj pa udejanja - to sem si zadala za tale praznični mesec - s tem bom seznanjala tudi moje najbližje, pa prijatelje - veliko prijetnega dela, kajne?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična ideja - misionarjenje ... Na žalost je prav hvaležnost najmanj hvaležna tema. Ali imaš to privzgojeno, ali nimaš. Takšne so vsaj moje izkušnje. Razen, če pride kakšna zelo težka situacija (bolezen, bankrot), se lahko ljudje naučijo hvaležnosti.

      Izbriši
  3. Super napisano. Resnično kako malo je potrebno za srečo. Tudi sama bom prebrala knjigo načrt za srečo, me prav zanima o čem piše - tukaj pa je še spletna stran gosepe, ki je knjigo napisala: http://gretchenrubin.com/
    ...pa srečen vikend!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zelo lepa in dobra spletna stran. Knjigo pa kar v roke, je tudi duhovito napisana. Srečen vikend? Bo!!!

      Izbriši
  4. Verjetno imate v mislih samo določeno populacijo prebivalsta. Ne vem namreč, če so tisti srečni, ki garajo za mizerne plače, ki jim ne zadoščajo niti za preživetje...

    OdgovoriIzbriši