četrtek, 19. november 2015

Mednarodni dan moških

Danes je mednarodni dan moških. Lepo, da so tudi oni dobili svoj dan. Jim ga privoščim.

Ne vem pa, kaj si naj mislim o tem podatku, ki sem ga prebrala na www.siol.net: več kot polovica 30-letnih moških živi pri starših.

Seveda, bodimo pravični, ne vemo, koliko 30-letnih žensk živi pri starših. In, po drugi strani, zakaj ne bi živeli pri starših, če lahko in želijo?Saj so nekdaj skupaj živele tri ali celo štiri generacije.

Vendar pa obstaja med načinom življenja "danes" in "nekdaj" velika razlika: v stopnji razvajenosti.


Kar bi me res, res zanimalo je namreč tole: koliko 30-letnikov prispeva denar za skupne stroške v gospodinjstvu? Koliko jih mora čistiti, prati, pospravljati, skrbeti za vrt, avto, domače živali? Ali vse to, namesto njih, naredijo starši?

Če najde kdo takšne podatke, naj mi jih takoj sporoči. Mogoče mladim Slovencem delam krivico - in to na njihov dan!

9 komentarjev:

  1. Nimam odgovora na vaše vprašanje, bi pa le dodala, da je danes tudi mednarodni dan stranišč.
    Lep in aktivni vikend!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hja, podatki so osupljivi... in prihodnost vprašljiva. Tudi jaz nimam odgovora...
    Lep in prijazen vikend!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. Seveda se samo šalim, vikend je idealen za poležavanje na kavču, poslušanje glasbe in branje knjige.

      Izbriši
  4. Hi, hi... jaaaaaaaaaaaaa! Še malo bolj naj bo belo, pa gremo ven :).
    Ravno iščem knjige, ki ste mi jih namignili... pa bo čisto prehuda zame, ki nimam pojma. Bom mogla nujno prit na kakšno predavanje prej :).
    Uživajte v tem, kar imate radi!

    Pa, pa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S tem pa se ne strinjam, vsaj I Ging je za uporabo zelo preprost. Samo pogumno se ga lotite!

      Izbriši
    2. Saj knjige še nimam.... le ko sem naročala, sem imela občutek, da je to za znanstvenike, ne pa zame:)
      Pozdravčki!

      Izbriši
  5. Ja, ampak vikend je bil lep in sončen:)

    OdgovoriIzbriši