sreda, 18. november 2015

Idealen partner za moj herpes

"Na začetku tedna se boste počutili utrujeno, sredi tedna vas bo Venera naredila neustavljivo privlačne, konec tedna boste srečali osebo nasprotnega spola in preskočile bodo iskrice." Tako pravi moj horoskop za ta teden.

Hja, kaj naj rečem, do sedaj tisto o utrujenosti kar drži, moje ogledalo pa mi je danes povedalo, da nas se končno neham ogledovati in spravim delat! Kako bo za vikend, še ne vem, se pa močno ogrevam za obisk pasjega zavetišča, kjer bi lahko preskočile močne iskrice med mano in pasjim mladičkom ... Bomo videli.

Danes sem bila na bioresonanci. Dobila sem neke provokacije za viruse, ki mi že več desetletij delajo težave, saj jih imunski sistem ob izbruhu ni mogel dobro uničiti. Pazite, nekaj desetletij! Tako bom lahko v naslednjih dneh dobila velik herpes (kot reakcijo na terapijo) - adijo poljubljanje s samcem, ki ga bom (baje) srečala konec tedna. Še en razlog, da si raje omislim psa. On bo mislil, da je na ustnici lepotno znamenje in me kljub temu polizal.

Terapevtki sem tudi potarnala, da sem utrujena. Iz nahrbtnika sem privlekla 25 prehranskih dopolnil iz Avite in jo prosila, naj testira, katera trenutno rabim. Čisto na vrhu je bil B kompleks Interzell, kar sem tudi predvidevala. Pomanjkanje vitamina B povzroča utrujenost, v tem izdelku pa je mešanica visoko doziranih vitaminov B z dobro biorazpoložljivostjo.

Pa še en indic za pomanjkanje vitamina B sem imela: v Hurgadi sem si večkrat privoščila pivo ...

Ne vem, kaj je z mano, zopet pišem o temi, ki sploh ni bila na programu. Želela sem pisati o knjigi, ki jo trenutno berem in me je tako zelo navdušila, kot že dolgo nobena. Kupila sem jo na letališču, tik pred letom v Hurgado ...

Moj namig za obvezno branje je: Ukrotite šimpanza v sebi (avtor: Steve Peters)


Kdo vlada pri vas? Človek ali Šimpanz?

Ogromno dobrih nasvetov boste našli v knjigi, predvsem pa ugotovili, kdaj ste Človek in kdaj Šimpanz. Zanimivo je tudi poglavje o tropu, kako izbrati, kdo bo v njem. In kaj bi moralo pisati na kamnu življenja, pa še druga poglavja o stresu, komuniciranju, reševanju težav so vredna branja. Da o risbicah ne govorim ...

Všeč mi je bilo tudi tole:

Idealen prijatelj ali partner bo po vsej verjetnosti:

- poskrbel, da se dobro počutite v svoji koži
- vam pomagal, da se razvijete kot oseba
- iz vas potegnil najboljše
- vam dal prednost pred sabo
- vas sprejel, kakršni ste.

Tako, sedaj pa naredite analizo, kdo v vašem tropu vam daje to, kar je napisano zgoraj. Se bojim, da bo bilanca zelo klavrna.

5 komentarjev:

  1. A kužka boste imeli? Mi smo dve leti nazaj posvojili mucka, sedaj pa tuhtamo, če bi še psa. No, mož še tuhta, ženski del družine se je že odločil :).
    Helena, vseeno je, kje začnete pisati, s čim končate, vse je fino prebrat!
    Avitin B komplex me je navdušil. Knjigo pa... poiščem :)
    Stiskam pesti za kar najlepše dni!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vem, tisti B kompleks je tako visoko doziran, da si lahko omislite dva psa! Pri meni je takole, da bi psa imela, samo sovražim jutranje sprehode, zato potrebujem najprej partnerja, ki bo šel zjutraj (z nasmeškom na obrazu) s psom na sprehod. Mimogrede se bosta ustavila v pekarni in mi prinesla tople žemljice ali rožico s travnika. Meni pa bodo pripadali sprehodi čez dan. No, to so moje sanje ...

      Izbriši
  2. :):):) Verjamem, da se skriva za vogalom tapravi gentleman, z jutranjo voljo, s smislom, okusom, tapravim nosom za žemljice... z odprtimi očmi za vejice in cvetlice!
    Pustite se presenetit...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah, Sabina, pri meni je že vse določeno, dve prerokovalski metodi sta mi napovedali, da bom spomladi 2016 spoznala tujca, da bova skupaj tudi delala in da se bom zaradi njega preselila. Hmmm, glede na svojo zgodovino, bi rekla, da so se zvezde zmotile, vse to se mi je že zgodilo spomladi 1995 ...

      Izbriši
  3. Hja, kaj pa.. naj se tokrat ne zmotijo :). Naj bo pomlad 2016 cvetoča in polna ljubezni! Pa dolgih sprehodov :)

    OdgovoriIzbriši