nedelja, 15. november 2015

Kje sem se potepala?

Ste me kaj pogrešali? Spontano sem se odločila, da grem na dopust v tople kraje. Veste, kje sem bila?









Nadaljevanje sledi ...

6 komentarjev:

  1. Helena, sem ugibala, kje ste... Ampak... če sedaj ugibam še naprej, sem na istem. Ne vem. Ne poznam nič 'toplih krajev':(
    Je pa zagotovo posebno doživetje. Čakam na nadaljevanje...
    Lep teden v Sloveniji :)

    OdgovoriIzbriši
  2. hm , El Tor ? Tanja

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem sicer imela v mislih Tunis ali Maroko. Ampak, če je južneje od Dahaba je mogoče Hurgada? Jaz ne vem, če bi šla sedaj nekam, kjer imajo ljudi za žive tarče.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem vam odgovorila v prispevku, kjer razkrivam, kam sem šla. Trenutno smo povsod, tudi v Evropi, žive tarče.

      Izbriši