ponedeljek, 26. oktober 2015

I Ging - kam naj grem na dopust?

Tole je prispevek, ki ga naj preberejo samo tisti, ki verjamejo v metafiziko. In v I Ging, ter podobne metode.

Vem, zopet bom tvegala, da se popolnoma blamiram pred (realnim) svetom, vendar je zgodba tako poučna, da jo moram objaviti. Pa čeprav se bodo nekateri smejali (na moj račun). I Ging uporabljam zelo redko, mogoče trikrat na leto. Kar je najpomembnejše, še vedno je imel prav. Nikoli se ne zmoti. Nikoli!

Ko sem bila že četrti dan bolna in mi je postalo dolgčas, sem začela razmišljati, kam bi jo mahnila (na dopust) v naslednjih tednih. Spoznavanje Izraela je bilo bolj adrenalinsko, zato bi moral biti naslednji cilj mirnejši. Še vedno smo v letu ovce, zato sem sklenila, da se bom držala doma. Malo me mika Portugalska, ampak ne da se mi voziti do letališča.

Seveda, grem v dober wellness hotel. Kot naročeno, je v poštni predal priletela ponudba iz hotela Špik v Kranjski gori. Zakaj pa ne? Ponudba je ugodna (3 noči konec novembra, 135 EUR) in tega dela Slovenije ne poznam prav dobro.

Ampak, poiščimo še kaj v širši okolici ... Spomnila sem se na namig znanca, ki je izredno hvalil avstrijski hotel Bogner Bad Blumau - to je hotel, ki ga je projektiral Hundertwasser. Poglejte si ta originalen koncept, res je nekaj posebnega. Tudi cena: 4 noči v začetku decembra stanejo 650 EUR.

Našla sem še domač hotel Lambergh v Begunjah. Zelo privlačno mi je deloval, zato sem zahtevala ponudbo: 5 noči čez novo leto, brez silvestrske večerje, pride 530 EUR (na žalost je v to ceno vključen samo en obisk v welnessu).

Kam naj grem in v katerem terminu? Kdaj bom kaj potrebovala?


Ni mi preostalo drugega, kot da za pomoč zaprosim I Ging (ne bom razlagala, kaj to je, veliko boste našli na spletu). Ne uporabljam rmanovih paličic, ampak kitajske kovance. Presenetilo me je, kako zanimive heksagrame sem metala, saj gre "samo" za dopust v hotelu. Ali pa ne?

In še nekaj sem opazila: pri vseh hotelih sem dobila triagram veter, ki predstavlja daljne kraje, potovanja. Rezultati so bili naslednji:


Hotel Špik, Kranjska gora - heksagram 5 (čakanje)

Kot že samo ime pove, mi I Ging svetuje, da za nekaj časa odložim potovanje. Če pametno počakam, se bodo stvari obrnile meni v prid.

Hotel Bogner Bad Blumau - heksagram 20 (samoizpraševanje)

Nahajam se v zmešnjavi misli. Na prvi pogled je potovanje videti obetavno, vendar do realizacije še ne bo prišlo tako hitro. Moj komentar: res bi me bolj mikalo ta hotel obiskati maja ali septembra.

Hotel Lamberh, Begunje - heksagram 28 (pretežko breme)

Breme je pretežko, zdelo se mi, da bo uresničitev izpolnjena, vendar ne bo. I Ging svetuje, da odložim potovanje.

Kaj??? Kakšni negativni odgovori pa so to??? Nisem se vdala in I Ging vprašala še četrtič o svoji priljubljeni destinaciji (4 noči, 350 EUR):

Hotel Neusacher-Moser, Weissensee - heksagram 12 (zastoj)

Kot že ime heksagrama pove, bo tudi ta želja izredno težko uresničljiva, svetuje mi, da naj ne hodim na pot.

In kaj sedaj? Mislim, da se tale ovca, ki bo v kitajskem letu vladala še dva meseca (do 22. 12. 2015 ob 4:48), res pošteno norčuje iz mene. In mi to sporoča preko I Ginga. Kako naj januarja začnem pisati knjigo, če si ne bom prej "pretegnila" svojih nog???

P.S.
Ko pridem malo k sebi, bom I Ging vprašala o 16-dnevnem potovanju v Indijo, v ajurvedsko kliniko, januarja 2016 ... Vem, vem, takrat bi morala pisati knjigo. Ampak, če bi jo začela pisati en mesec kasneje, pri tem pa bi bila notranje in zunanje zelo prečiščena ... Saj vem, hudiček me vabi v greh! 

Bo pa januarja 2016 takrat že vladala opica, ki je strašno poskočna in radovedna živalca ...


4 komentarji:

  1. Prispevki takšni ali drugačni ,vedno zanimivi in vredni branja.

    OdgovoriIzbriši
  2. To je pa to, ko obvladate! Meni je Špik in vsa okolica noro lepa za poleti... Tuje destinacije radi obiskujemo maja... jezera in bolj sankališča kot smučišča pozimi...
    Ker bi se tudi nam nekaj dni oddiha prilegel, smo tehtali kar 'na pamet'. Ne vem, če je pametna odločitev, a bliža se praznik kakijev... in morje nas vedno napolni s svojim šumenjem in valovi..In Solin se nikoli ne naveličamo...
    Tako pa se odločamo mi, ki ne obvladamo:)
    Ko bo knjiga, le sporočite vesoljnemu svetu! Že stojim v vrsti.
    Ko boste v Indiji, pa nam le pomahajte! Oči meni drage kolegice je vsako jesen teden dni preživel na eni izmed Ayurvedskih klinik in... je po njegovih izkušnjah... je vredno.
    Bodite lepo! Kljub tegobam in tegobicam...
    p.s. Komaj čakam januar :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sabina, to z razvajanjem v Indiji je bila bolj provokacija, januar 2016 je skranji rok, da začnem pisati prvo knjigo - kajti šele po četrti bom postala slavna ... Ampak, ravno včeraj sem prebrala, da me od 7.1. 2016 zopet čaka tri tedne trpljenja v retrogradnem Merkurju, zato ... Samo kaj, ko v tem času ne smeš potovati. Nič, doma se bom zaprla v kamrico in pisala knjigo.

      Izbriši