četrtek, 9. april 2015

Vsi na kolo!

Res ne razumem, zakaj se več ljudi ne vozi s kolesom. V vsakem gospodinjstvu je vsaj eno kolo. Ko je lepo vreme, se je užitek voziti s kolesom, okolico doživiš na čisto drugačen način. Je hitreje, kot peš in počasneje, kot z avtomobilom. Da ekološkega vidika ne omenjam.

Kaj, ko bi letos spomladi tudi vi opravili najmanj 10 voženj s kolesom? Koristilo bo vašemu zdravju, da o pozitivnih vzgledih niti ne govorim. S kolesom se lahko vozijo tudi pretežki ljudje in tisti, ki jih bolijo kolena. Res ni nobenih izgovorov. Ali poznate kakšnega?


3. Po-praznični nasvet: Vsaka vožnja s kolesom šteje!

3 komentarji:

  1. Bi se vozila več, ampak ne po cesti. Ne maram občutka, ko mimo mene vozijo avtomobili. Zato se vozim s kolesom samo po kolesarski cesti, najljubša mi je Zgornjesavska (sedaj že od Jesenic, sicer pa od Kranjske Gore v Italijo).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tale pot me že dolgo mika, toliko lepega sem slišala o njej. Vožnja na cesti pa tudi mene ne mika, v Ljubljani imamo na srečo veliko kolesarskih stez.

      Izbriši