petek, 10. april 2015

Kam za prvomajske praznike?

Že razmišljate, kam za prvomajske praznike? Ogled evropskih velemest v tem času je vedno dobra odločitev, saj še ni prevroče. Pred dvema letoma sem bila na Dunaju. Mislim, da še na nobenem potepu nisem naredila tako malo dobrih fotografij. Vzrok: napačen objektiv in preveč natrpan program (ki sem si ga sestavila sama). Našla sem tri, na katerih je, seveda, cvetje. Dunajske znamenitosti pa si boste morali ogledati sami ... v živo.




9 komentarjev:

  1. Ja, prvomajski prazniki so mini počitnice za dušo in telo :). In kot pišete... kot nalašč za obisk znamenitosti, parkov.. Obožujem kratke pobege v mesta, polna navdihov, zanimive preteklosti, urejene ulice in parke...Dunaj je krasen, ja. Eno izmed meni čudovitih prvomajskih izletov je Stuttgart z obiskom bližnjih mest. Ampak Ludwigsburg ... tja se še vrnemo. Toplo priporočam.

    OdgovoriIzbriši
  2. Razmišljam pa tudi ne ,saj bom med prazniki spet eno leto starejša,izlet odpade,se pripravljamo na dvojne krstitke,tako,da bo pestro:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Razmišljam pa tudi ne ,saj bom med prazniki spet eno leto starejša,izlet odpade,se pripravljamo na dvojne krstitke,tako,da bo pestro:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jelka, čestitke ob rojstnem dnevu! Kdo bi štel leta :)
      In... prijetna praznovanja!

      Izbriši
    2. Hvala,Sabina!Tako je ime tudi moji hčerki,lepo ime:)

      Izbriši
    3. Med prvomajskimi prazniki je tudi v Sloveniji zelo lepo. Mogoče še najlepše. Jelka, tista dodatna številka nič ne pomeni. Pomembno je stanje v glavi in srčku. No, in v kosteh, da se lahko premikaš ...

      Izbriši
  4. Jaz pa grem za prvomajske najraje proti morju, na toplo.

    OdgovoriIzbriši