nedelja, 7. julij 2013

Nova stanovalka v vrtu

Včeraj sem jo na tržnici zagledala - in se takoj zaljubila vanjo. Torbe sem že imela polne s sadjem in zelenjavo, ampak za takšno lepotičko pa se bo že našel prostor.

Koralno fuksijo sem dala v košarico, ostale stvari razporedila na kolesu in se brez težav odpeljala v Murgle. Le kam jo nad dam? Vrt je poln???


Velika in bogato svetoča koralna fuksija je nova pridobitev v murgeljskem vrtu

5 komentarjev:

  1. Prava lepotica! Kakšne so pa šišenske rož'ce?
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Fotoaparat je na popravilu, ravno danes smo mi sporočili, da bo popravilo zelo drago - več, kot zapravim za rožice v enem letu. Bom kaj poslikala in objavila. Kompozicijam pa nekaj manjka, nisem čisto zadovoljna. Pa tudi različne živalce uničujejo rožice, tako da bo letos zelo težko ohraniti zasaditve lepe do jeseni.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa je tale lepotička,dobra izbira!
    lp
    Jelka

    OdgovoriIzbriši
  4. Imate nov fotoaparat? Opažam namreč, da so vaše zadje fotografije bolj intenzivnih barv.
    Jaz tudi nisem nič kaj zadovoljna z letošnjo zasaditvijo. So bolj kilave, saj imajo uši in pršice pravo fešto. Biološka škropiva nič ne pomagajo. Drugih pa nočem uporabljati, že tako ni več nobenih žuželk.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  5. @sovica: nimam novega aparata, te so narejene s kompaktnim, ne z zrcalno-refleksnim. Ojoj, zdaj so dlike, narejene s trotlkamero že boljše od "resnih" ...

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši