sreda, 8. maj 2013

Začetek maja pa še brez rožic

Kot sem že slutila, so dnevi po praznikih zelo dinamični. Ampak, pri tem vremenu ni težko delati. Če dežuje, me tako ne mika ven; če pa ne, je zunaj tako prijetno, da pozabim na delo in stres.

Čiščenje jeter mi je zelo pomagalo in počutim se nenavadno lahka. Drugače tega ne znam opisati.

V naši spletni trgovini Avita smo objavili navodila za čiščenje jeter:

http://www.avita.si/prehrana/ciscenje-jeter-najucinkovitejse-spomladi

Tukaj pa so dodatni nasveti, zakaj čistiti jetra in na kaj paziti pri čiščenju jeter:

http://www.avita.si/razstrupljanje/ciscenje-jeter-brez-krtace

Na vrtu vse bujno raste, na žalost tudi plevel.


Sredi maja 2011 je bilo na murgelski terasi še takšno kaotično stanje. Sploh ne vem, zakaj se letos sekiram ... Ali vidite samo češnje in ležalnik???

Še vedno nimam niti ene zasaditve, ah kaj, niti enega načrta zasaditve še nisem narisala. Vsi, ki že dalj časa spremljate moj blog, veste, kakšna drama je to.

Jutri in v petek bom načrtovala, v soboto pa se bom za nekaj ur preselila v vrtnarijo Reš, pardon, Humko. Prvič po Ruthini smrti bom šla tja in emocionalni mi ni čisto vseeno. Če ne drugega, se ob takšnih dogodkih zavemo, kako je vse minljivo.

Vas bom namesto Ruth opozorila, da je letos v Hamburgu mednarodna vrtna razstava IGS. Več informacij, tudi v angleščini, boste našli na njihovi spletni strani:

http://www.igs-hamburg.de/

Boste šli?

6 komentarjev:

  1. Zasaditve na vrtovih v polni rasti.Veselim se tudi fotografij Vaših idej in kombinacij rožic.Čeprav bo hudo naj bo obisk vrtnarije poln občutkov in spominov na Ruth,ki jo pogrešamo.
    lp
    Jelka

    OdgovoriIzbriši
  2. Vrtnarija Reš je zdaj uradno Vrtni center Podvin, sicer ima pa to Vrtko, ne Humko :). Kar se pa čiščenja jeter tiče, se pa malo bojim, da ni čisto varno... ? No, uspešno načrtovanje in sajenje vam želim! Jožica

    OdgovoriIzbriši
  3. @Jožica: hvala za dodatna pojasnila glede novega imena vrtnarije. Jetra sem si že večkrat očistila, pa ni bilo težav. Sicer pa, kakšna alternativa obstaja? Jetra se zamašijo, to je dejstvo, in jih je treba čistiti. Dalj časa čakamo, hujše so posledice. V naših jetrih se kopiči (neizražena) jeza, ki se je s čiščenjem znebimo. Zato, kar pogumno nad jetra!

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  4. @Jelka: bom poročala, kako je bilo. Včeraj sem si že pripravila skice za načrtovanje. Mislim, da bom ustvarjala kar v vrtnariji in tam kombinirala rožice. Ruth je tako dobro poznala rožice, da je vedela, kako bodo zasaditve zgledale v vseh fazah - tako v najlepši rastni dobi, kot na koncu. Njen smisel za kompozicijo pa je bil tako izreden. Meni vso to znanje manjka, zato bo letos zanimivo opazovati, kaj bo raslo v loncih in koritih ...

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  5. Gospa Helena, kako pogosto si je treba čistiti jetra? Kolikokrat letno to vi počnete? Tudi sama sem si jih že čistila točno po vaših navodilih in sem se po čiščenju odlično počutila. Sem pa to storila lani in letos, torej 1x letno. Ali se lahko to počne tudi večkrat letno?

    OdgovoriIzbriši
  6. Če nimamo težav z jetri in žolčnikom, potem je čiščenje jeter enkrat letno dovolj. Vendar, s tem mislim dve zaporedni čiščenji v razmaku najmanj 14 dni. Pri prvem čiščenju se lahko namreč pesek in kamni samo pomaknejo naprej po kapilaricah in jih izločimo šele pri drugem čiščenju.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši