nedelja, 7. april 2013

Kulinarika z lovorjevim listom

Še kdo kuha brez začimb? Včasih so ljudje zmedeni, ko jim povem, da pri kuhanju uporabljam veliko začimb. Mislijo, da imam rada pekočo hrano ... Ne, z začimbami mislim na timijan, majaron, origano, rožmarin, koprc. Dolgo časa pa je trajalo, da sem ugotovila, kako rada imam lovorjev list.

Od severne Nemke sem izvedela, da pri njih k ribam dodajo svež lovorjev list - ki ima čisto drugačen okus kot posušeni. Svojo zalogo lovorjevega lista pridno obnavljam. Kot pristna (priseljena) Ljubljančanka si liste kupim na tržnici, jih dobro posušim in dam v lično stekleno posodico. Kolikokrat sem že rekla, da si bom naslednjo zalogo nabrala sama, nekje v Istri, na sprehodu. Ah, sanje ...


Lovorjev list dodajam v skoraj vse enolončnice, mesne jedi, stročnice, zelje in zelo pogosto v paradižnikove omake, ker ji da grenko-zemeljsko noto. Poseben okus daje ajdovi kaši, v rižote pa res ne sodi, vsaj v tiste ne, ki jih kuham jaz.

1 komentar:

  1. Naštete začimbe uporabljam pri kuhi tudi jaz.Hrani dajo okus,v kuhinji prijetno diši.Vse te začimbe bomo kmalu vendarle posadili na vrtove.
    lp Jelka

    OdgovoriIzbriši