ponedeljek, 10. september 2012

Strupi v oblačilih - kupujte z nosom

Povzetek nemškega dokumentarca o strupih v oblačilih, ki sem ga napisala, me je "naredil" strokovnjaka za to temo. Čeprav vsem novinarjem povem, da sem samo pogledala dokumentarec in napisala članek za blog, me vseeno vabijo pred mikrofon in kamero.

Tokrat so v Nedeljskem dnevniku objavili članek o strupih v tekstilu z mano kot glavno zvezdo. Novinarka Mojca Marot mi je bila takoj všeč in mislim, da je članek zelo dobro napisala. Tukaj je samo del članka, ostalo si preberite v tiskani izdaji:


Nedeljski dnevnik bere zelo veliko ljudi, zato upam, da jih bo čim več sledilo mojemu nasvetu in kupovali z nosom in nogami. V petek sem bila v Supernovi na Rudniku in moj nos me je odnesel samo do ene trgovine: P&C, vse ostale so nagravžno smrdele.

Ni komentarjev:

Objavite komentar