sreda, 12. september 2012

Genska analiza in moje izkušnje

Prejšnji teden sem zelo nazorno doživela, kakšen vpliv imajo geni. Že nekaj časa pazim, da ne jem veliko ogljikovih hidratov. Včasih sem jih pojedla več, saj nisem strašen mesojedec. Ko pa sem dobila rezultate Osebne DNK analize (naročila sem jo pri wellneo genetics), sem začela bolj paziti.

Zakaj? Moji geni so takšni, da zelo slabo prebavljam ogljikove hidrate. Z leti sem to tudi sama ugotovila. Sicer pa, ste vedeli, da se naši geni stalno spreminjajo? Lahko, da sem imela ob rojstvu boljše gene za prebavljanje OH. Moja krvna skupina je A, kar me po D´Adamu uvršča bolj med vegetarijance (brez mleka). Če k tem analizam dodam še alergijski test (kako se imunski sistem odziva na živila - alergije tip III), je zmeda popolna. Tudi tam sem dobila svoj seznam živil, ki jih ne smem jesti.


Imam slabe gene za prebavo ogljikovih hidratov

Pozimi, ko bom imela več časa, bom sestavila seznam živil, ki jih lahko jem po vseh treh sistemih. Potem bom pa nekaj mesecev jedla samo ta živila in opazovala svoje telo. Vedno pravim, da je s prehrano najlažje eksperimentirati.

Moje mnenje o genskem testu je naslednje: prijetno me je presenetil in zadovoljna sem, da sem ga naredila, čeprav mi je samo potrdil to, kar o svojem telesu že vem. Poleg OH moram paziti na vitamin B12, železo in kalij. Bolj sem izpostavljena oksidativnemu stresu (kar je značilno za krvno skupino A). Vse to že vem oziroma imam težave na teh področjih. Največje presenečenje sem doživela na "športnem" področju: bolj mi ustreza vadba, ki krepi mišice.

Kako sem preizkusila moč genov? Na stranišču, ponoči od 2. do 4. ure! Pozno poldne sem za kosilo pojedla testenine, zraven še neprostovoljno sir. Mudilo se mi je, bila sem lačna in utrujena. Že zaspala sem težko, ker se je oglašalo moje črevesje, nekaj ur kasneje pa sem se zbudila s črevesnimi krči. Izučilo me je, zato bom še bolj pazila na ogljikove hidrate.

Ni komentarjev:

Objavite komentar