torek, 27. september 2011

Potovanje: Krf v slikah

Grški otok Krf in Grke sem vam na kratko predstavila v prejšnjih prispevkih, zdaj se bomo od njega poslovili samo še s fotografijami:


Pozna kdo tale grmiček? Zelo rada bi ga posadila na svojem vrtu.

Krfska vas bolj na zahodu otoka. Zanimivo je to, da je turistična sezona na Krfu kratka; novembra je že toliko padavin, da je bolje ostati doma ali iti južneje.

Letališka pista je zelo zanimiva, leži kot polotok pred mestom Krf. Ko letalo vzleta, morajo zapreti cesto. Fotografija je narejna iz lokalnega avtobusa.



V mestu Krfu je ogromno trgovin, saj se lahko v pristanišču zasidrajo tudi velike ladje za križarjenje. Moram priznati, da me je kakovost ponudbe presenetila, ni samo cenenega kiča, ampak se dobijo tudi (estetsko) vrednejši izdelki.



V hotelu je delal Srb, ki mi je glede hrane dal tale namig: v Grčiji vedno pojdi v taverno in sicer v takšno, ki ima kariraste prte. Če je taverna izven turističnih območij, toliko bolje. 


Veliko prodajaln prodaja "domače" izdelke, jaz sem kupila pekoče paprike.

Obrambni kanal okrog utrdbe

Dokaz, da sem bila tam ...

Pogled s trdnjave - ogledala sva si jo pozno popoldne. Za fotografiranje čisto neprimeren čas, za ogled brez množice turistov pa idealen.

V vročini in med skalami so rasle trave in nekaj drugih trnavih rastlin


"Umetniško" igranje s protisvetlobo

In slovo ...


Ni komentarjev:

Objavite komentar