petek, 30. september 2011

Blog: Počitek do 5.10.2011

Dragi obiskovalci bloga Osebno in zasebno!

Svoje znanje o feng shuiju bom znova širila v Erlangnu (Nemčija). Kolegica Angela je organizirala tridnevni praktični seminar z mojstrom Chanom. Dva dni bomo govorili o feng shuiju na vrtu, en dan se bomo poglobili v kitajsko astrologijo Bazi Suanming.

Zelo se veselim srečanja s kolegi in, seveda, tudi mojstra Chana. Domov bom prišla utrujena, vendar polna znanja. Če bom imela srečo, bo mojster Chan pogledal tudi moj horoskop in mi dal nekaj nasvetov. Ne bo mi povedal nič novega, kot to, da imam zafrknjen horoskop.

Takoj naslednji dan, ko pridem domov, pa me boste lahko videli na TVS v oddaji Dobro jutro. Mojca Mavec me bo spraševala prav o feng shuiju na vrtu!

V živo bom odgovarjala v sredo, 5.10. od 9.30  naprej na prvem programu Televizija Slovenija. Posnetek oddaje najdete tudi v arhivu na spletni strani TVS.

Ni komentarjev:

Objavite komentar