torek, 16. avgust 2011

Zdravje: Trojne tegobe

Kaj dobiš, če se v telesu zmešajo virusi, bakterije in bolečine zaradi išijasa? Eno zelo tečno Heleno!!!

Že od prejšnjega tedna sem bolna. Začelo se je z bolečinami v grlu in brisanjem nosu, nadaljevalo z bolečinami v pljučih in kašljanjem, v petek pa veliki finale z išijasom.

Tolažim se, da ni tako hudo (seveda je, ne morem dihati, ne morem sedeti, vročine na srečo nimam več), da bi lahko zbolela med dopustom ... Dokončati bi morala dva projekta, odgovarjati z Dominikom na forumu in pisati besedila za novo spletno trgovino.

Tako, malo sem pojamrala, morala sem, ker imam že vsega zadosti. Na srečo sem danes lahko vstala iz postelje in šla v službo. V četrtek pa pride prava terapija - rolfing z Ireno. Takrat bom pa res ozdravela!

3 komentarji:

  1. Čisto razumem, tudi jaz težko prenašam, če nisem v pravi formi. Upam, da bo kmalu bolje! Lp, Bojca

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, Helena, kako je to mogoče?! Pri možu terapevtu in vseh granaimunih, aceroli...Bo že res, kot pravijo, da ostane kovačeva kobila bosa. He-he :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ha,ha, kovačeva kobila ni vedno bosa ... Moj mož misli, da so občasne viroze in prehladi dobri za krepitev imunskega sistema. Seveda dobim terapijo in razne zvarke, ampak moje telo ima svoj tempo, ki se ga ne da forsirati. Danes je že bolje, bila sem tudi na rolfingu in Irena me je "naravnala".

    V ordinacijo velikokrat pridejo pacienti, ki so naenkrat zelo zboleli. "Že 20,30 let nisem bil bolan, niti prehlada nisem imel, zdaj pa to!", povedo. Ja, ravno to je problem, da niso nikoli zboleli. Torej, ko pride prehlad in podobne tegobe, moramo biti veseli, saj imunski sistem deluje in odreagira.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši