torek, 21. junij 2011

Življenje: Slavni o seksu

Na http://www.24ur.com/ sem našla izjave slavnih o seksu. Moje najljubše so:

Pamela Anderson: ''Vedno mislim, da te obleke naredijo debelega, zato sem raje gola.''


Clark Gable: ''Hudiča, če bi skočil na vsako damo, na katero bi lahko skočil, ne bi imel nič časa za ribarjenje.''

Honore de Balzac: ''Večina mož me spominja na orangutana, ki skuša igrati violino.''

Joan Rivers: ''Za svoje osiromašeno spolno življenje krivim svojo mater. Vse, kar mi je povedala, je, da gre moški na vrh, ženska pa spodaj. Tri leta sva z možem spala na pogradu.''

George Bernard Shaw: ''Zakaj bi upoštevali nasvete glede spolnosti od papeža? Kar koli ve o seksu, tega ne bi smel vedeti.''

Robin Williams: ''Problem je, da je bog dal moškemu možgane, penis in ravno toliko krvi, da je zmanjka za oba organa hkrati.''


Victor Hugo: ''Bog je ustvaril flirt takoj, ko je ustvaril norca.''

Sharon Stone: ''Ženska morda lahko zaigra orgazem, ampak moški lahko zaigrajo celo razmerje.''

Marlene Dietrich: ''V Ameriki je seks obsesija, drugje po svetu je dejstvo."

Sophia Loren: ''Seksapil je 50 odstotkov tistega, kar imaš in 50 odstotkov tistega, kar ljudje mislijo, da imaš.''

Billy Crystal: ''Ženske potrebujejo razlog, da seksajo. Moški potrebujejo samo prostor.''

Ni komentarjev:

Objavite komentar