četrtek, 15. april 2010

Rožice: Ljubljanski roželjubci na Ruthinem predavanju

Včeraj smo ljubljanski ljubitelji rožic zopet sedli v šolske klopi. "Učiteljica" je bila Ruth Podgornik Reš, mi pa, upam, pridni učenci. Organizatorji, vrtni center Vrtko, so predavanje popestrili s številnimi začimbami. Nekatere smo videli prvič, vse pa smo lahko poduhali, otipali in celo poskusili.

Nato je Ruth demonstrirala zasajenje korit - tudi izkušeni roželjubci smo se lahko naučili nekaj novega oziroma osvežili svoje znanje. Fotografij od tega dela predavanja nimam, saj sem morala uporabljati bliskavico in nisem želela motiti poteka. Katastrofa, če bi z bliskavico zaslepila predavateljico in bi namesto koprive posadila baziliko?!

Ruth nam je predstavila korita z vodno rezervo, sodelavec vrtnega centra Vrtko pa povedal nekaj o zemlji za presajanje

Tokrat se nas je zbralo enkrat več kot lani - še je upanje za lepe ljubljanske balkone

Ruth v akciji - na naslovnici njene nove knjige bo prav zeleničica

Njeno navdušenje je nalezljivo

A doma še nimate posajene zeleničice?

Ruth, hvala za fantastično predavanje - prosim, pridi tudi naslednje leto!

Danes zjutraj sem se takoj odpeljala v Vrtko na Vodnikovi cesti in si kupila dve veliki, lepi hermeliki (Sedum Herbstfreude), ki ju bom kombinirala z okrasnimi travami - čisto v stilu Wolfganga Oehmeja.

2 komentarja:

  1. Tale zeleničica je pri nas kar kosmuljka. Rabi malo, pa se tako čudovito razraste! Sploh novi poganjki. Do lanskega leta sem živela v zmoti, da je zgolj sobna rastlina - prav super se mi je namreč obnesla tudi na zunanjih koritih v miksu z oranžno verbeno in dvema sortama koprive. Letos pa sem podtaknjence pred slabim mesecem pripravila kar v lončke - bodo šli v maju v korita že malo večji in bolj razraščeni :)

    lp,
    Lidija

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, Lidija, da ste nam poslali vaše izkušnje. Idej za korita nam očitno en bo zmanjkalo.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši