četrtek, 18. marec 2010

Življenje: Četrtkove lektorske šale

Zakaj je potrebno besedila lektorirati (dobila po e-pošti, avtor neznan):

*Prodam posteljo za ženo, ki je zložljiva.

*Prodam psa. Žre vse. Posebno rad ima otroke.

*Visoko kvalificiran čevljar izdeluje gojzarje, čevlje in sandale po naročilu in po meri. Tudi iz kože cenjenih strank.

*Lopov, ki mi je ukradel stopnice v hišo, naj mi jih takoj vrne, sicer se bom odločil za drugačne korake.

*Zaradi nepredvidenih razlogov je združenje jasnovidcev odložilo nocojšnji sestanek.

*Pogrebno društvo sporoča, da so odjemalci, ki smo jih postregli, naše najboljše priporočilo.

*Iščemo ljudi, ki znajo šteti do deset, da bodo preverjali število prstov v naši tovarni rokavic.

*Na vratih mesnice je mesar pustil listek: "Jutri bom klal. Postavite se pravočasno v vrsto."

*Na oglasni deski krajevne skupnosti je bilo sporočilo: "V soboto ob desetih bo streljanje rezervnih oficirjev. Kdor ne bo prišel, bo obešen na oglasni deski."

*V vasi stoji razglas: "Tisti, ki tistega, ki je desko, ki pot, ki proti Zgornjim Ruknjam vodi, kaže, vzel, prijavi, bo dobil lepo nagrado."

*"Torkova gledališka matineja ta teden izjemoma ne bo v četrtek zvečer, ampak v soboto popoldne."

*Opozorilo v restavraciji: "Direktor ni odgovoren za plašče, površnike in dežnike, ki jih ukradejo v tem prostoru, razen če ga zasačite pri dejanju."

*V prometni nesreči je bilo pet mrtvih, od tega dva huje.

*Oni je zapeljal levo, nato pa desno, potem spet levo, preden sem se lahko zaletel vanj.

*Povozil sem nekega moškega. Priznal je, da se mu je to že enkrat zgodilo.

*Pešec kratko malo ni vedel, kam hoče, in tako sem ga povozil.

*Moj avto je peljal naravnost, kar v ovinku na splošno povzroči zapuščanje cestišča.

*Neki pešec je stekel proti meni in brez besed izginil pod mojim avtomobilom.

*Še nikoli nisem pobegnil s kraja nesreče. Nasprotno: vedno so me morali odnesti.

*Vaš zavarovanec je treščil v moj frizerski salon. Med popravilom je bilo moje poslovanje omejeno. Stranke sem lahko strigel in bril samo zadaj.

*Poročanje s konjske dirke: Jezdec je padel, konj pa jaha kar sam od sebe.

2 komentarja:

  1. Tako zdravih vicev pa že dolgo nisem srečala. Hvala ker ste jih podelili z nami.

    OdgovoriIzbriši
  2. lektorstvo? humor? ne štekam... žal

    OdgovoriIzbriši