ponedeljek, 15. marec 2010

Zdravje: Zakisanost na letalu

Včeraj na letalu sem sedela poleg moškega, ki je bil izredno podoben Heiderju. To me ni motilo, temveč njegov ustni zadah. Kot zakleto je ves čas dihal skozi usta in od tam je prihajal ogaben smrad po zakisanosti in cigaretah. Ker mi je šlo na bruhanje, se je moj dragi mož, ki ima malo manj dober voh, žrtvoval in in zamenjal sedež.

Že po nekaj minutah se je Dominik začel nagibati proti meni, kar me je seveda izredno veselilo ... Hej, po 12 letih zakona ni samoumevno, da se želi partner stiskati na ozkem letalskem sedežu! Romantike je bilo konec, ko je priznal, da je zrak na moji strani boljši in da njegov levi sosed smrdi tudi njemu.

Kmalu smo dobili pijačo in "Heider" si je seveda naročil vino. Tako je nastal kislo-tobačni-vinski koktajl, ki je vse skupaj še poslabšal. Smrad iz ust je ublažilo kosilo in kava, ki jo je popil na koncu.

Zgodba bi morala biti smešna, pa je kvečjemu tragikomična. Moški, star približno 45 let, je na dobri poti k svojemu prvemu infakrtu. Ali bo prej zbolel za rakom?

Med tem, ko me ni bilo, se je očitno veliko zgodilo. Pod toplim soncem na afriškem kontinentu nisem ničesar slišala o orkanskem vetru, podkupninah in podobnih zdrahah. Včeraj mi je mama vsa pretresena povedala, da je umrla mlajša soseda. Že nekaj časa se je slabo počutila, vendar je oklevala z obiskom pri zdravniku. Potem pa je šlo zelo hitro in v nekaj urah je umrla. Vzrok niti ni pomemben, bolj to, da ni upoštevala opozorilnih znakov telesa.

Moje telo mi sedaj sporoča, da naj ostanem mirna in da naj ne klonim pred kupom dela, ki me čaka.

1 komentar: