sreda, 3. februar 2010

Prevajanje: Z glagolom v ustih iz Atlantika

Danes pripravljam darila za bazične poskusne zajčke in stalne stranke. Nič ne bom povedala, kaj sem pripravila, naj bo presenečenje. Sem pa prevajala iz nemščine in na srečo sem tik, preden bi obupala, dobila tale nasvet:

Mark Twain naj bi nekoč dejal: "Nemščina je jezik, kjer človek skoči v Atlantik s samostalnikom v ustih in priplava ven z glagolom."

Kako težko je včasih priplavati na površje nemškega besedila z glagolom v ustih, namesto z ribo, pardon s Fisch.

Kljub temu, da se blog imenuje Osebno in zasebno, zelo redko pišem o vsakdanjih opravilih, ker mi še ni zmanjkalo zanimivih tem. Koga pa zanima, da sem si danes obula napačne nogavice, da me hlače v pasu stiskajo in da ne najdem prave ogrlice? Bla, bla, bla ...


Se bom pa vseeno pohvalila, da že četrti mesec bolj ali manj redno hodim na pilates. Vedno bolj sem navdušena! Vas pa prosim, da mi ob naslednjem srečanju navržete kompliment ali dva. Lahko so čisto nevtralni (vitkejši pas, daljše noge, sijoče oči ...), vse vam bom verjela! Hej, res potrebujem motivacija za mučenje in raztegovanje.

Kosila sem s prijateljico J. Poznava se od mojega 8 meseca starosti, ona je bila ob najinem prvem srečanju v vrtcu stara "že" 13 mesecev. Približno enkrat na mesec se dobiva na kosilu in izmenjava novice. Zvečer me čaka še srečanje v fotoklubu, tako da bo dan izpolnjen.

6 komentarjev:

  1. Čeprav vas ne poznam in vas nisem še nikoli videla, vam kar pisno podarjam en velik kompliment in pohvalo, da ste se odločili za miganje. Kar tako naprej,... in vztrajajte!!! Ne bo vam žal!!!

    Prijetne urice pilatesa!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hja, fino ste tole napisala. Že nekaj časa razmišljam, da se ob priliki ustavim v vaši ordinaciji ... Pokomentiram v živo :), do takrat želim uspešno vadbo!

    lp,
    Lidija

    p.s. Če vam bo lažje - sama sem vpisana v 5 tedenski program jutranje vadbe - 5.15 - 6.15 vsako jutro, vse dni v tednu ... Deset dni je za mano, je imenitno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vanja: miganje pri meni ni problem, samo časa zase si ne vzamem. Ta moj vzorec obnašanja zadnje leto intenzivno spreminjam.

    Lidija: evo, malo se pohvalim in pričakujem navdušene pohvale, pa se takoj oglasi nekdo, ki me gladko prekaša. Ja, takšno je življenje.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav rada bi izvedela, kje lahko že tako zgodaj zjutraj telovadiš. To bi bila rešitev pri vsem tem popoldanskem obleganju (nakupovanje, kuhanje, otroci....). Če bi morda Lidija hotela povedati kje telovadi.

    LP Anita

    OdgovoriIzbriši
  5. Anita: jutranjih telovadb je kar nekaj, povejte nam, kje ste doma.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  6. Stanujem na Viču. Namreč sem že gledala za termine jutranjega pilatesa pa sem več ali manj opazila, da se vsi pričnejo med sedmo in osmo uro. Jaz pa moram biti ob 8h, kot rožica na delovnem mestu :). Zato me ta zgodnji termin zanima.

    Lp, Anita

    OdgovoriIzbriši