ponedeljek, 1. februar 2010

Ekologija: Strupene ribe in kavbojke

Pa sta imela mož in žena naslednjo debato:

On: A veš, da je nemška vlada naročila študijo o podnebnih spremembah, še posebej o topljenju ledenikov? Ugotovili so, da se sploh ne topijo.

Ona: Je to sploh pomembno? Pri 6,5 milijarde prebivalcev je Zemlja dovolj čisto dovolj obremenjena.

On: Ja, zato ne bomo umrli zaradi podnebnih sprememb, ampak od lastnih strupov.

Približno 80% kitajskih rek naj bi bilo nepopravljivo onesnaženih. Največji krivec je tekstilna industrija. Mi smo dobili poceni oblačila, Kitajci najprej gospodarsko rast, nato zastrupljeno okolje.

Lansko leto sem po dolgem času kupila kavbojke za manj kot 50 EUR. Pa ne na tržnici, ampak v eni od znanih trgovinskih verig. Po nekaj dneh sem opazila, da so hlačne nogavice med obema bedrama modre. Od barve. Torej sem strupene barve, poleg kitajskih rib, dobila tudi jaz. Skozi kožo pridejo v krvni obtok in nas počasi zastrupljajo.

Na srečo obstajajo nekatere blagovne znamke, ki prodajajo tekstil s certifikatom "koži prijazni bombaž". Teh se bo potrebno držati.

1 komentar:

  1. na žalost so tudi čevlji iz kitajske......vse pa je povezano z trženjem.....na žalost :(

    OdgovoriIzbriši