petek, 21. avgust 2009

Rožice: Okužila sem tudi sestro

Svoji sestri sem za rojstni dan podarila lepo darilo: dve koriti in lonec s posajenimi rožicami. Dolgo sem se ukvarjala s kombinaciji, saj je moja sestra na tem področju začetnica. Premalo zaliva, rožice pa dobijo močno popoldansko sonce. Gnojila, ki ga je dobila z rožicami, je porabila bolj malo, vendar se mi zdi rezultat za prvo leto kar dober. Fotografije je naredila nečakinja, ki se je ravno letos navdušila nad fotografiranjem.


Po različnih variantah sem se odločila za tole - malo romantično in preprosto za vzdrževanje

Na listek sem ji napisala imena rož, saj sem vedela, da se bodo radovedni sosedi prišli pozanimat o teh vaških, netipičnih kombinacijah. Moja sestra si je vse skupaj poenostavila in vse, njej neznane rožice, opisala kot "ljubljanske".


Tako je izgledala zasaditev konec julija
- premalo gnojila, zato zasaditev ni bujna


Rožice v koritih so si dobro opomogle po toči. Izpuliti je bilo treba samo belo angelonijo v drugem koritu. Tudi tukaj se vidi, kako pomembno je redno dognojevanje.


V mislih že sestavljam kombinacijo za naslednje leto. Ker so rožice dobro preživele, je tudi moja sestra motivirana za nove zasaditve. Ah ja, v jeseni bo potrebno tudi nekaj posaditi ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar