ponedeljek, 20. julij 2009

Šiška: Ali kosi jejo ameriške borovnice?

Zjutraj sem vstala ob 6. uri in še malo pospravljala po stanovanju. Zajtrkovala sem na balkonu v družbi mojih novih sosedov - kosov. Včeraj sem jim v lonček poskusno nastavila štiri ameriške borovnice (gozdne borovnice je pojedel Dominik), ki jih danes ni več bilo. Zato sem jim prinesla osem novih. Ata kos je z veliko naglico pograbil eno borovnico in jo začel drobiti v kljunu (izbrala sem najmanjše, vendar so ameriške borovnice večje od navadnih). Kakšna lakota, sem si mislila, vendar je bil priboljšek namenjen nekomu drugemu.

Takole izgleda naš šišenski mladiček deset dni po rojstvu

Očitno že lahko je sadje, zato mu je ata kos prinesel ameriško borovnico.

Mladiček je že pred nekaj dnevi odprl oči in budno opazuje okolico. Kot ata kos ...

Borovnica je že izginila v kljunčku, ata kos pa sovražno opazuje fotoaparat.

Vse je v redu, zdaj pa lahko malo počivamo.

Detajl iz balkona: nežni smilj in groba mreža. Če je ne bi bilo, bi mladiča že davno pobile vrane. Zadnje dni pogosto pridejo na sosednje drevo in iščejo priložnosti za napad.

Abutilon je strašno zadovoljen na našem balkonu.

Tako pa izgleda na drugi strani balkona, kjer ni gnezda.

Ni komentarjev:

Objavite komentar