sreda, 11. marec 2009

Navodila: Spomladansko čiščenje jeter - brez metle in sesalca

V ordinaciji sem pravkar prepričevala gospo s kandido, kako koristno je čiščenje jeter. Zanima tudi vas?

V spletni trgovini Avita sem objavila navodila za čiščenje. Meni se čiščenje ne zdi nič posebnega, nekateri pa jamrajo in stokajo, kako hudo je. Še najhujše mi je popiti grenko sol, vse ostalo je enostavno. Jetra si bom zopet očistila ta vikend, če se mi želite pridružiti, si na tej povezavi preberite navodila.

Mislite, da mi je danes zjutraj uspelo 90 minut intenzivno delati na koristnih projektih? Ne! Študentki Sonji ni delal tiskalnik, potem sva pregledovali naročila in reševali 1001 stvar. Moj nauk za danes: ko pride delat študentka, prestavi 90 minutno seanso na popoldne.

Ker pa se je skrilo sonce, še dva pregovora za boljše razpoloženje:

Kamor pride sonce, ne pride zdravnik. (italijanski)
Senca se sprehaja tam, kjer hoče sonce. (kitajski)

1 komentar: