torek, 10. marec 2009

Predavanje: Slovenski marketinški guru nas je učil o recesiji

Današnji dan sem preživela na 4-urnem predavanju "Recesijsko odporen marketing", ki ga je vodil Aleš Lisac, slovenski marketinški guru - kot se sam opisuje.

Glede na to, da nas na gradbeni fakulteti niso ničesar naučili o podjetništvu, prodaji, financah, marketingu, vodenju, sem se morala kot podjetnica veliko dodatno izobraževati. To zelo rada delam, čeprav so mi najbolj zoprne finance. Sem pač bolj kreativen tip, kar so pokazali tudi osebnostni testi, ki sem jih naredila prejšnje leto.

Ampak, nazaj k Alešu Lisacu. Nisem ga še čisto "pogruntala", je pa simpatičen in odprt. In do sedaj zelo pošten. Februarja sem se udeležila njegovega seminarja o uporabi podatkov o strankah, kjer nam je pokazal analizo svojega podjetja za eno leto. Na platnu smo lahko videli številke o strankah, koliko so kupile in kako bo te podatke uporabil. Verjetno bi 99% odstotkov predavateljev uporabilo izmišljene podatke, on pa je pokazal svoje in dosegel, da je bil avtentičen. To pa cenim pri ljudeh: da so njihova dejanja skladna s tem, kar jim pride iz ust.

Aleš prav tako piše blog, oglejte pa si tudi njihovo spletno trgovino s knjigami. V enem od naslednjih blogov vam bom priporočala nekaj knjig, ki bi jih moral prebrati vsak podjetnik, pa tudi zaposleni. Trenutno berem knjigo "9 laži, zaradi katerih vaš posel ne uspeva, kot bi lahko ...", ki me je res navdušila.

Današnje predavanje je bilo zastonj, Aleš pa mi je uspel prodati abonma za 10 seminarjev v vrednosti 600 EUR in kotizacijo za dvodnevno marketinško konferenco v vrednosti 290 EUR. (In vi ste podvomili, ali si res zasluži naziv "marketinški guru"!) Vem, da je to izredno dobra investicija, saj se bomo lahko na tem seminarjih vsi v podjetju veliko naučili.

Najboljši se mi je zdel začetek, ko je govoril o recesiji: to je lokalen pojav v neki panogi ali regiji. Majhna podjetja se lahko vedno prilagodijo na tržne razmere; ostala bodo tista, ki bodo najboljša.

S tem se popolnoma strinjam, saj mi je prokurist (beri: moj mož) pravkar prinesel finančno poročilo za prva dva meseca v letu 2009. Še nikoli nismo v spletni trgovini naredili toliko prometa! Tudi Aleš Lisac je v današnjem predavanju omenil, da imajo najboljše finančne rezultate doslej. Ker pa smo v našem podjetju pri financah izredno konzervativni, se v glavi še vedno oglašajo dvomi in strahovi. Kaj lahko naredimo, da bomo še boljši? Naj zaposlimo, ali ne? Kje naj oglašujemo? S kom naj se povežemo?

Ah, danes bom uživala ob dobrih podatkih, jutri pa je nov dan. Zvečer grem še na letni sestanek lastnikov stanovanj, kjer pa ne bomo razpravljali o nobenih velikih investicijah v tem letu, saj smo ves privarčevani denar porabili za obnovo strehe.

Še to: na predavanju sem slišala zelo dober namig, da naj prvih 90 minut, ko pridemo v službo, delamo najpomembnejše stvari, ki nam bodo prinesle največje rezultate. Ne pa, da odpiramo elektronsko pošto, pijemo kavico, klepetamo, telefoniramo prijateljici ali partnerju. To svojo spremembo vedenja moramo vsem povedati in si s tem zagotoviti mir. Takole, jaz sem jo že.

Ni komentarjev:

Objavite komentar