petek, 2. julij 2021

Rožice: vrt v Murglah v juliju

Danes sem tretjič (!) presajala vrbo. Že dolgo sem si jo želela in v maju tudi kupila. Nihče mi ni povedal, da vrba nonstop raste! Nisem imela nobene druge alternative, kot da jo presadim v še večji lonec. Iz cca. 100-l v 220-l. Tako mi ne bo trikrat na dan zalivati vrbe ...

Samo, da si boste nepoučeni predstavljali, kaj pomeni v začetku julija presajati grm v loncu:

Najti sem morala primeren lonec. In to takoj. Vrbe imajo rade vlažno zemljo in imajo močne korenine. Ker nisem želela obubožati in ker sem potrebovala velik lonec takoj, sem se odločila za kad za kisanje zelja. En javor sem že presadila v 350-l kad in super funkcionira, samo veliko lukenj je treba navrtati v dno kadi ter dodati glinopor za drenažo. Tudi rdeča barva lepo paše k ostalim elementom vrta. 

Kad sem našla v bližnjem Merkurju. Potem sva se s psičkom Luiem odpeljala v vrtnarijo Breskvar, kjer imajo odlično zemljo za zunanje rastline (vreča ima 70 litrov). Hitro sem si še ogledala, ali imajo sadike vrb. Imajo ...

Nato sem s pomočjo študentke Klare, ki je danes prišla delat, presadila vrbo. Z malo truda je šlo. Na koncu je zmanjkalo zemlje in kolegica Maja je pred kosilom odšla v vrtnariji po še dve vreči. 

Nato sem okrog vrbe ponovno posadila mulenbekije in nekatere nove rožice: okrasno travo in koprive, ki so ukoreninjene čakale v kozarcu, da jih nekje posadim. Okrasno trava sem včeraj "rešila" v Bauhausu ... 

Na koncu sem vrbo in ostale rastline obilno zalila, sedaj dobijo še prho. 

Projekt je uspešno zaključen. 

S telefonom sem se še malo sprehodila po vrtu in naredila nekaj fotografij. Uživajte ... jaz vsak dan. 

Čisto na koncu fotografiranja me je pičila čebela. Hitro sem odstranila želo, namazala Rizol s pelinom in hladila prst. Po 15-minutah je vse minilo, želo sem res ekspresno hitro izpulila. 





















1 komentar:

  1. Škoda za tako malo prispevkov. Bloganje je lahko zelo super rešitev za optimizacijo spletne strani (svoje ali poslovne). Bistveno pa je, da se, kot ste sami zapisali, vzamete čas in zapišete svoje misli. Na ta način bodo prispevki sami od sebe nastajali!
    Morda bi morali tudi med fotografiranjem uporabljati rokavice - hec!
    Mimogrede, krasen vrt!

    OdgovoriIzbriši